I jučer u subotu 19.11.2016. je bio još jedan super dan za igranje u Meeple’s Corneru. Usprkos kiši okupilo nas se osjetno više nego prošlu subotu. Zaigrale su se i mnoge nove zanimljive igre.
Igranje smo započeli praktički odmah po otvaranju prostora. Željan nas je iznenadio novom igrom koju je dobio preko kickstartera –
Z War One: Damnation.
Riječ je igri za 1-5 igrača, koja savršeno spaja klasično horor preživljavanje u zombie post apokaliptičnom svijetu sa RPG elementima. Spoj je jedno zaista jedinstveno i novo iskustvo. U svojoj primarnoj naravi igra je kooperativna, te četvero igrača kao tim nastoje izvršiti određenu misiju pojedinog scenarija. Dodavanjem petog igrača dobiva se mogućnost da jedan igra zajedno s igrom protiv ostalih.

Igra prati određenu priču koja se nadovezuje iz jednog scenarija u drugi. Zanimljivo je kako prije početka svakog scenarija imamo kratki uvod u priču u obliku stripića od nekoliko tabli, a koji nas pobliže povezuje i upoznaje s mjestom, vremenom i likovima s kojima igramo.
Igru je naravno moguće igrati i po pojedinačnim scenarijima, neovisno o slijednoj priči.
Mi smo po preporuci vlasnika igre odabrali scenarij u kojem smo morali prikupiti u kanistru gorivo iz obližnjih olupina autiju, a sve kako bi prikupili dovoljno za naš kamion kojim ćemo se odvesti na sigurno. Mačji kašalj rekli bi neki. Pa baš i ne kada ti zombiji izviru iza svakog ugla, i kada je svaka kuća u gradu moguće utočište ove nemrtve pošasti. Da stvari budu još gore tu su tzv. “kopači”, mutirani ogromni zombiji koji mogu u bilo kojem trenutku izviriti iz nekog od kanalizacijskih šahtova.

Od likova su igrali: Cole Carter – bivši pripadnik Mornaričkih tuljana, a sada kapetan R.A.C. specijalne jedinice; Katrina Petrova – prelijepa Ukrajinka vještih mačevalačkih sposobnosti; Sam Morgan – genijalni Britanski doktor; Jason Wildgoose – vješti baratatelj lukom i strijelom, kojeg u stopu prati njegov vjerni ovčar Luger.
Svi smo dobili pripadajuće igraće ploče naših likova, zajedno s početnim oružjima i predmetima. Svaki lik ima određenu specijalnost po kojoj se ističe od ostalih. Također svi smo počeli sa 150 iskustva (experience-a), kojeg smo mogli potrošiti na daljnju specijalizaciju naših likova. Bilo da se brže kreću, bolje gađaju, lakše zaobilaze prepreke, bolje pretražuju prostorije itd.
Svaki igrač na svojem potezu ima 4 akcijska poena koja može utrošiti na akcije koje su mu na raspolaganju, a ima ih poprilično – od normalnog kretanja, šprintanja, micanja pa pucanja, pucanja, ciljanja, pretraživanja prostorija itd.
Kao i u svakom pravom RPG-u, tako se i ovdje svaka dobivena vještina bilježila na papiru i svaki ispucani metak označavao u tablici.

Odmah na početku smo se zaputili sjeverno od naše početne lokacije, prema kanistrima goriva. U početku je bilo podosta tiho, tu i tamo smo naletjeli na kojeg neživog kojeg smo vrlo lako svladali. No kako je igra odmicala sve više i više ih se počelo pojavljivati po ulicama grada. Kada su se počeli pojavljivati i prvi “kopači”, onda je već počinjalo biti intenzivno i ritam srca nam se naglo ubrzao.
Dok smo došli do prve olupine iz koje smo trebali istočiti gorivo, bili smo već praktički okruženi sa svih strana. Mislili smo da utočište možemo pronaći u obližnjim kućama, no gadno smo se prevarili jer smo naišli na još nemrtve pošasti. Da nismo imali dobre eksperte u tamanjenju ovih nemani i nešto sreće na kocki, ne bi smo daleko dogurali. Uspjeli smo tako očistiti jedan dio puta i probiti se natrag do kamiona da istočimo gorivo.
No još nam je falilo, pa smo se morali zatrčati i do druge olupine da iz nje istočimo toliko dragocjeno nam gorivo. Sada su već zombiji i kopači izvirali sa svih strana. U samoj završnici bijega s gorivom natrag prema kamionu, izgubili smo Katrinu koju je progutala horda nemrtvih.
S tugom u srcu upalili smo motor kamiona i odvezli se daleko od gradom preplavljene zombie opasnosti.
Istodobno za susjednim stolom veliki čarobnjaci su se okupili u srcu šume Argos, gdje se održalo legendarno natjecanje 12 sezona, u našoj novoj doniranoj igri Seasons. Odigrale su se čak dvije partije za redom. Prva u dva igrača i druga u tri igrača. U obje je pobijedila jedna te ista igračica, zadržavši titulu glavnog maga kraljevstva Xidit.

Za drugim stolovima su se gradili visoki neboderi u igri Manhattan, šivale najljepše krpeži u igri Patchwork, prikupljale drevne knjige za monaške knjižnice u igri Biblios, trgovalo dijamantima u igri Splendor, i kladilo na trku deva oko piramide u igri Camel Up.
Od ostalih igara igrali su se još Race For The Galaxy, King of Tokyo, Dixit, Settlers of Catan, Jungle Speed i The Game.

Imali smo i premijeru igranja Pandemic Legacy: Season 1 u našem novom prostoru. Igrali smo u maksimalno četiri igrača, no Filip je bio toliko zainteresiran da je cijelo vrijeme bio s nama i pomagao savjetima. Tako da možemo reći da smo igrali zapravo u pet igrača.
Nastavili smo igru gdje smo i stali od zadnjeg puta, na početku lipnja i dosta gadno smo izgubili. Igra postaje sve napetijom i napetijom, i sve se više nudi novih i različitih mogućnosti. No to je sve što vam možemo reći zasad, bez da vam pokvarimo iznenađenja.
Pred sam kraj našeg druženja subotom, zaigrali smo Skull u četvero igrača i Carcassonne prvo u troje, a zatim i u dvoje igrača.
Vidimo se i danas od 16:00 - 23:00h

.
Možete otkriti više o osobi u sat vremena igre, nego u godinu dana razgovora. - Platon