Igra je zapravo vrlo zarazna i poprilicno laka za igranje (mozda malo pipkava sa silnim tokencicima koji zamjenjuju klasicnu tap-to-exhaust mehaniku, ali ne prestrasno).
Sad koliki joj je replay value ostaje na kvaliteti mjesecnih boostera FFGa (koji kao i obicno kasne s proizvodnjom), ali 4 partije koje smo frend i ja dosad odigrali bile su zabavne, dinamicne i tjerele su nas da igramo jos.
Lose strane zasad su:
1.asimetrican gameplay u kojem dark side ima daleko lakse uvjete za pobjedu (ili sam samo ja uber pa sam uvijek pobjedjivao sa sith/imp navy deckovima

)
2. izvjesnost pobjednika vec nakon prve polovice partije- izrazito je tesko promjeniti tijek igre ako jedna strana dobije inicijalnu prednost (to bi se nadam se trebalo promjeniti dodatkom novih karata)
3. poprilicno trapavi token marking sistem koji zna pretvoriti poprilicno uredan geometrijski setup igrace povrsine u masu focus tokena, wound tokena i shield tokena koji se konstantno micu pa je bilo kakvo povlacenje rukava preko stola pogubno
Sve u svemu igra je neka vrsta hibrida izmedju starog decipherovog (i po meni daleko najboljeg) Star wars card game-a, magica, game of thrones LCGa i vjerojatnojos poneke card game mehanike ubacene u blender.
Not bad, ali zasad jos not super good.
just my two cents
