Stranica: 2/3.
Re: Antomon
Postano: 01 pro 2022, 13:41
Postao/la Valsim
Koji je zadnji scenarij T.I.M.E. Stories? Mi smo zadnje završili onaj s piratima i svi su nam bili odlični.
Re: Antomon
Postano: 01 pro 2022, 13:50
Postao/la tanelorn
Valsim je napisao/la: 01 pro 2022, 13:41
Koji je zadnji scenarij T.I.M.E. Stories? Mi smo zadnje završili onaj s piratima i svi su nam bili odlični.
Ima još jedan iza, Madame.
https://boardgamegeek.com/boardgame/266 ... ies-madame
Re: Antomon
Postano: 01 pro 2022, 13:57
Postao/la Valsim
Znači da smo stali baš u pravom trenutku.
Re: Antomon
Postano: 01 pro 2022, 14:01
Postao/la Antomon
Valsim je napisao/la: 01 pro 2022, 13:41
Koji je zadnji scenarij T.I.M.E. Stories? Mi smo zadnje završili onaj s piratima i svi su nam bili odlični.
Meni baš zadnji odličan je bio Expedition - Endurance, svaki idući je postpeno lošiji, a taj zadnji (Madame) je baš bio hladan tuš.
Najbolja analogija TIME Stories je HBO Game of thrones. Počelo je odlično, završilo katastrofa.
Re: Antomon
Postano: 01 pro 2022, 14:34
Postao/la kockica
Dobro nam došao antomon
Lijepo je osvrnuti se nakon dovoljno staža u hobija kako si se u međuvremenu isprofilirao.
Za Ark Novu se slažem, izvrsna igra sa antiklimaktičnim bodovanjem, isto bih radije da tko prvi spoji dvije trake, pobjeđuje ili se protom odigra runda do kraja.
Što se tiče roll&write igara, zapravo sam se iznenadio koliko ima zabave u tim igrama, ali možda sam imao sreće što sam odmah naletio na bestsellere.
Re: Antomon
Postano: 02 pro 2022, 00:13
Postao/la roverandom
kockica je napisao/la: 01 pro 2022, 14:34
Za Ark Novu se slažem, izvrsna igra sa antiklimaktičnim bodovanjem, isto bih radije da tko prvi spoji dvije trake, pobjeđuje ili s
e protom odigra runda do kraja.
Pa upravo to i je kraj igre?
Da odmah završi bi tek bilo antiklimaktično

Re: Antomon
Postano: 02 pro 2022, 08:01
Postao/la kockica
Mislio sam da se izbjegnu daljnje kerefeke ili drugačije riješe da se izbjegnu negativni bodovi. Npr nekako u smjeru da se mogu zbrojiti i jedni i drugi bodovi?
Kada malo razmisliš, negativni bodovi nemaju tematskog smisla. Oni su mi asocijacija na penaliziranje zbog nečeg neispunjenog, kažnjivog ili štetnog za životinje a ti si što radio par sati? Razvijao zoo, naseljavao životinje, radio na zaštiti životinja (konzervacijski projekti) znači sve lege artis i opet penali. Kao da si se bavio krivolovom, ili uništavanjem okoliša za životinje i sl.
Ko da se u držiš svih pravila u vožnji, auto ispravan, pojas vezan, imaš propisanu opremu, vožnja ispod ograničenja, itd ali eto, auto ti je crven.
Ali problem je negdje drugdje, igra mi je zapravo dobra u smislu samog procesa, osjećaš cijelo vrijeme kako nešto radiš i iz tog razloga nije problem ako i izgubiš na kraju a onda ti se igra posere na samom kraju sa tim negativnim bodovima pa otud nezadovoljstvo. Znači stvar je samo u psihološkom aspektu sa naše strane, naprosto se trebamo baždariti na to. Jbg, naši mozgovi su evoluirali iz primitivnih modela, kad vidimo današnji svijet nije da našu vrstu krasi ratio, tako da ovo više treba shvatiti kao kritiku naših mozgova nego same igre

Re: Antomon
Postano: 02 pro 2022, 10:13
Postao/la sim4
Nisam to na taj način doživio, al razumijem da bi to moglo nekog smetat. Al u tom slučaju ne bi trebao bit problem houserulat i promjenit onu formulu za izračun bodova da uvijek ispadne pozitivni broj?
Re: Antomon
Postano: 02 pro 2022, 11:00
Postao/la marge
hmm, konačno je izašla odlična igra s malo inovativnijim bodovanjem, a vi se žalite? meni je baš takvo osvježenje izuzetno dobrodošlo.. a i ovaj tweak da onaj tko triggera kraj je nerijetko u lošijoj poziciji na kraju je isto tak impozantan.. baš smo nedavno u varaždinu odigrali jednu odličnu partiju u troje gdje je igrač koji je najbolje startao i vodio kroz cijelu igru, ujedno i okinuo kraj igre, nakon završnog bodovanja završio zadnji..
Re: Antomon
Postano: 02 pro 2022, 12:09
Postao/la roverandom
kockica je napisao/la: 02 pro 2022, 08:01
Ali problem je negdje drugdje, igra mi je zapravo dobra u smislu samog procesa, osjećaš cijelo vrijeme kako nešto radiš i iz tog razloga nije problem ako i izgubiš na kraju a onda ti se igra posere na samom kraju sa tim negativnim bodovima pa otud nezadovoljstvo. Znači stvar je samo u psihološkom aspektu sa naše strane, naprosto se trebamo baždariti na to. Jbg, naši mozgovi su evoluirali iz primitivnih modela, kad vidimo današnji svijet nije da našu vrstu krasi ratio, tako da ovo više treba shvatiti kao kritiku naših mozgova nego same igre
Aha, pa u tom slučaju si zamislite da nemate 5 i -11 bodova, nego 105 i 89. I svi sretni.