Webinar
Moderator/ica: sadistiko
-
- Reactions:
- Postovi: 25
- Pridružen/a: 04 kol 2017, 15:37
- Ima zahvala: 60 puta
- pohvaljen: 75 puta
- Kontakt:
Re: Webinar
Željela bih se nadovezati na dojmove s webinara održanih na teme društvenih igara (oba do sada održana) i u svjetlu toga komentirati ideju projekta koja je iznesena u jednom od tema na ovom forumu.
Radim u jednoj osječkoj srednjoj školi - gimnaziji, na stručnom osposobljavanju. S udrugom Klub Titan Atlas imali smo nekoliko radionica koje sam inicirala i organizirala u školi, i čak sam u sklopu sata razredne zajednice u koji ulazim kao stručni suradnik školski knjižničar uspjela unijeti temu društvenih igara iako ne konkretnog igranja.
Uz sve navedeno, moja mentorica u školi je na temelju dva održana webinara došla do zaključka kako je to samo za osnovnu školu.
Zašto?
Uz iznimke rada pojedinih profesora (a neki su, nevezano za webinar kojeg nisu ni vidjeli bili u prilici povezati temu društvenih igara u radu i nastavi), srednjoškolci (u prvom redu gimnazije) prema iskustvu rada moje mentorice su koncentrirani na nastavu koja će se poslje vezati za državnu maturu. Izlazak iz ovih okvira prema njima mora biti jako opravdan za korist učenika.
Tradicionalno viđenje društvenih igara kao igrica koje se ne shvaćaju dovoljno ozbiljno kao metoda poučavanja odnosno nastavno pomagalo nije razbijena načinom izvođenja webinara. Da su istaknute vještine, recimo benefita timskog rada, u budućem radu i životu za ovo bi možda bio otvoren put prema mogućoj upotrebi u nastavnim ili pak izvannastavnim aktivnostima što za sada ostaje u sferi izvanškolskog.
Prema izlaganju predavača koji na nekoj redovitoj bazi igra društvene igre s učenicima a u samom izlaganju koristi fotografije koje je preuzeo s interneta ili od nekoga drugoga prije nego ih je prilagodio teškoj publici obrazovnih djelatnika, ostao je dojam neprofesionalnosti i broj budućih suradnika u mogućim programima bespotrebno smanjen - da, za svakoga od nas to bi bilo cjepidlačenje, ali za nekoga tko nema pozitivnih osobnih iskustava ili izvora informacija ovo je jedna od prijelomnih stvari u radu i životu obrazovnih djelatnika. Dojam koji je ostao dovoljno je negativan da zasjeni neke druge pozitivne strane.
I na kraju nakon navoda iskustva moje mentorice kojoj je ovo bilo loše utrošeno vrijeme željela bih iznjeti vlastito mišljenje:
Jako cijenim otvaranje teme društvenih i modernih društvenih igara u ovom obliku i prema obrazovnim ustanovama, ali odslušani webinari bili su pomalo razočaravajući.
Kada su već odabrane određene društvene igre za predstavljanje onda je izbor informacija o njima trebao biti jasan i točan. S razlogom na kutiji pišu tri osnovna podatka - broj igrača, vrijeme igranja i preporučene godine.
Nevjerojatno mi je da će netko tko je odlučio predstaviti društvenu igru napisati krivo njezino ime ili pak postaviti fotografiju neke druge igre - Dixit Odyssey je u pitanju i ako se opravdava izbor igara s dostupnošću onda bi i slika igre trebala biti ona koja je dostupna, pogotovo ako neka igra ima toliko izdanja kao Dixit.
Postoji razlog zašto je Mensa odabrala neke igre za preporuku i onaj tko je voljan samo malo istražiti njihovo obrazloženje mogao je preuzeti dio razloga i vještina i dodatno pojačati dojam na slušatelje.
Da, jako sam kritična jer nakon nekoliko loše odrađenih predstavljanja modernih društvenih igara dostupna pubilka će se smanjiti, a kolege će među sobom komentirati o njima u negativnom kontekstu i taj dojam više neće biti prilike popraviti.
Svim obrazovnim djelatnicima preko glave je kurikularne reforme i uputa koje su primorani odslušati na raznoraznim stručnim usavršavanjima i borba za njihovu pažnju i energiju koju će trebati uložiti da bi u sve to uklopili društvene igre je stvarna.
Zadnjih nekoliko godina društvene igre u knjižnicama i obazovnim ustanovama u svijetu su trend, pa ako je cilj pratiti ovaj trend onda ok.
Samo mi onda oprostite na frustracijama ako mislim da može i treba bolje iskoristiti danu priliku :/
Radim u jednoj osječkoj srednjoj školi - gimnaziji, na stručnom osposobljavanju. S udrugom Klub Titan Atlas imali smo nekoliko radionica koje sam inicirala i organizirala u školi, i čak sam u sklopu sata razredne zajednice u koji ulazim kao stručni suradnik školski knjižničar uspjela unijeti temu društvenih igara iako ne konkretnog igranja.
Uz sve navedeno, moja mentorica u školi je na temelju dva održana webinara došla do zaključka kako je to samo za osnovnu školu.
Zašto?
Uz iznimke rada pojedinih profesora (a neki su, nevezano za webinar kojeg nisu ni vidjeli bili u prilici povezati temu društvenih igara u radu i nastavi), srednjoškolci (u prvom redu gimnazije) prema iskustvu rada moje mentorice su koncentrirani na nastavu koja će se poslje vezati za državnu maturu. Izlazak iz ovih okvira prema njima mora biti jako opravdan za korist učenika.
Tradicionalno viđenje društvenih igara kao igrica koje se ne shvaćaju dovoljno ozbiljno kao metoda poučavanja odnosno nastavno pomagalo nije razbijena načinom izvođenja webinara. Da su istaknute vještine, recimo benefita timskog rada, u budućem radu i životu za ovo bi možda bio otvoren put prema mogućoj upotrebi u nastavnim ili pak izvannastavnim aktivnostima što za sada ostaje u sferi izvanškolskog.
Prema izlaganju predavača koji na nekoj redovitoj bazi igra društvene igre s učenicima a u samom izlaganju koristi fotografije koje je preuzeo s interneta ili od nekoga drugoga prije nego ih je prilagodio teškoj publici obrazovnih djelatnika, ostao je dojam neprofesionalnosti i broj budućih suradnika u mogućim programima bespotrebno smanjen - da, za svakoga od nas to bi bilo cjepidlačenje, ali za nekoga tko nema pozitivnih osobnih iskustava ili izvora informacija ovo je jedna od prijelomnih stvari u radu i životu obrazovnih djelatnika. Dojam koji je ostao dovoljno je negativan da zasjeni neke druge pozitivne strane.
I na kraju nakon navoda iskustva moje mentorice kojoj je ovo bilo loše utrošeno vrijeme željela bih iznjeti vlastito mišljenje:
Jako cijenim otvaranje teme društvenih i modernih društvenih igara u ovom obliku i prema obrazovnim ustanovama, ali odslušani webinari bili su pomalo razočaravajući.
Kada su već odabrane određene društvene igre za predstavljanje onda je izbor informacija o njima trebao biti jasan i točan. S razlogom na kutiji pišu tri osnovna podatka - broj igrača, vrijeme igranja i preporučene godine.
Nevjerojatno mi je da će netko tko je odlučio predstaviti društvenu igru napisati krivo njezino ime ili pak postaviti fotografiju neke druge igre - Dixit Odyssey je u pitanju i ako se opravdava izbor igara s dostupnošću onda bi i slika igre trebala biti ona koja je dostupna, pogotovo ako neka igra ima toliko izdanja kao Dixit.
Postoji razlog zašto je Mensa odabrala neke igre za preporuku i onaj tko je voljan samo malo istražiti njihovo obrazloženje mogao je preuzeti dio razloga i vještina i dodatno pojačati dojam na slušatelje.
Da, jako sam kritična jer nakon nekoliko loše odrađenih predstavljanja modernih društvenih igara dostupna pubilka će se smanjiti, a kolege će među sobom komentirati o njima u negativnom kontekstu i taj dojam više neće biti prilike popraviti.
Svim obrazovnim djelatnicima preko glave je kurikularne reforme i uputa koje su primorani odslušati na raznoraznim stručnim usavršavanjima i borba za njihovu pažnju i energiju koju će trebati uložiti da bi u sve to uklopili društvene igre je stvarna.
Zadnjih nekoliko godina društvene igre u knjižnicama i obazovnim ustanovama u svijetu su trend, pa ako je cilj pratiti ovaj trend onda ok.
Samo mi onda oprostite na frustracijama ako mislim da može i treba bolje iskoristiti danu priliku :/
Zadnja izmjena: Buffybot, dana/u 16 ožu 2019, 18:08, ukupno mijenjano 1 put.
- grof
- Redovni član udruge
- Reactions:
- Postovi: 8500
- Pridružen/a: 04 ruj 2010, 14:40
- Lokacija: Zagreb
- Ima zahvala: 1622 puta
- pohvaljen: 2445 puta
- Kontakt:
Re: Webinar
Zapravo @Buffybot puno ti hvala na ovom osvrtu, jer će nama poslužiti da ne padnemo u istu zamku.
Interesantno je da smo mi imali unatrag nekog vremena kratko predavanje o modernim društvenim igrama u Knjižnicama Grada Zagreba i predavanje je izvrsno bilo prihvaćeno. Toliko da su neke gradske knjižnice zaista i aktivno krenule u program igranja.
Ja sam kao izlagatelj koristio jednostavnu Powerpoint prezentaciju koja se dopala i jednom broju srednjoškolskih nastavnika iako je nije popratilo i govorno izlaganje.
S druge strane, odradili smo igranja u dvije zagrebačke gimnazije i feeedback je bio izuzetno pozitivan i u razgovoru s osobljem tih škola ideja o ovakvom projektu je dobro prihvaćena.
Mišljenja sam da se prilikom predstavljanja igara iste treba i fizički pokazati, pa neke čak i odigrati kako bi se profesori i sami uvjerili što te igre "nose" u sebi, a što nije moguće dovoljno uvjerljivo ispričati ili samo pokazati. Zato u projektu i naglašavam da edukacija osoblja mora sadržavati i samo igranje, a same setove igara treba prethodno dobro odmjeriti i pomno odabrati igre za njih, te elaborirati koje točno benefite iste nose samim učenicima. Bez dobre argumentacije nema ničega danas.
Interesantno je da smo mi imali unatrag nekog vremena kratko predavanje o modernim društvenim igrama u Knjižnicama Grada Zagreba i predavanje je izvrsno bilo prihvaćeno. Toliko da su neke gradske knjižnice zaista i aktivno krenule u program igranja.
Ja sam kao izlagatelj koristio jednostavnu Powerpoint prezentaciju koja se dopala i jednom broju srednjoškolskih nastavnika iako je nije popratilo i govorno izlaganje.
S druge strane, odradili smo igranja u dvije zagrebačke gimnazije i feeedback je bio izuzetno pozitivan i u razgovoru s osobljem tih škola ideja o ovakvom projektu je dobro prihvaćena.
Mišljenja sam da se prilikom predstavljanja igara iste treba i fizički pokazati, pa neke čak i odigrati kako bi se profesori i sami uvjerili što te igre "nose" u sebi, a što nije moguće dovoljno uvjerljivo ispričati ili samo pokazati. Zato u projektu i naglašavam da edukacija osoblja mora sadržavati i samo igranje, a same setove igara treba prethodno dobro odmjeriti i pomno odabrati igre za njih, te elaborirati koje točno benefite iste nose samim učenicima. Bez dobre argumentacije nema ničega danas.

Ne prestajemo igrati jer smo ostarjeli, nego smo ostarjeli jer smo prestali igrati. - G.B. Shaw
- dendarii42
- Reactions:
- Postovi: 703
- Pridružen/a: 24 sij 2018, 13:37
- Ima zahvala: 816 puta
- pohvaljen: 678 puta
- Kontakt:
Re: Webinar
Hvala @Buffybot na iskrenom komentaru. Žao mi je što nisam uspio ostaviti pozitivan dojam no očito sam krenuo od pogrešnih početnih postavki prilikom planiranja webinara.
Drago mi je da će ovaj iskustvo barem poslužiti kao primjer za poboljšanje daljnjeg djelovanja.
Drago mi je da će ovaj iskustvo barem poslužiti kao primjer za poboljšanje daljnjeg djelovanja.
- Ovi su korisnici zahvalili autoru dendarii42 za post (ukupno 3):
- Buffybot • Shich • sadistiko
- sadistiko
- Reactions:
- Postovi: 5026
- Pridružen/a: 15 ožu 2013, 08:04
- Lokacija: Petrinja
- Ima zahvala: 3720 puta
- pohvaljen: 3846 puta
- Kontakt:
Re: Webinar
Sad mi je još više žao što nisam prisustvovao. Jer i mi imamo neke planove i svakako bi bilo dobro ne upasti u ove probleme, zato je dobro da se ovako javno priča o svemu tome kako bi s više glava mogli doći do boljeg oblikovanja prezentiranja ovog sadržaja školskim djelatnicima (pa i šire).
- grof
- Redovni član udruge
- Reactions:
- Postovi: 8500
- Pridružen/a: 04 ruj 2010, 14:40
- Lokacija: Zagreb
- Ima zahvala: 1622 puta
- pohvaljen: 2445 puta
- Kontakt:
Re: Webinar
Definitivno. Ja čak pripremam i malu retrospektivu društvenih igara s analitikom izdanih igara po godinama i naglascima na značajnije naslove. Čisto kao ozbiljniji uvod u tematiku, a biti će i zanimljivo vidjeti kako se ova grana (umjetnosti?) razvijala i kada je doživjela pravi bum.
Ne prestajemo igrati jer smo ostarjeli, nego smo ostarjeli jer smo prestali igrati. - G.B. Shaw
-
- Reactions:
- Postovi: 25
- Pridružen/a: 04 kol 2017, 15:37
- Ima zahvala: 60 puta
- pohvaljen: 75 puta
- Kontakt:
Re: Webinar
Hvala svima što me niste odmah odbacili zbog doista negativnog komentara. Nije mi namjera bila istaknuti samo negativno i željela bih još jednom izraziti zahvalnost svim kolegama koji pomažu u promociji modernih društvenih igara u ovom kontekstu.
Jedan dio toga svega je svakako odraz vlastitog iskustva koje je u nekim školama bilo super pozitivno - gostovala sam kod kolegice u njezinoj srednjoj školi i atmosfera je bila znatno pozitivnija iako su učenici bili po nekim kriterijima dosta teža publika. U školi u kojoj sam radila atmosfera je općenito bila dosta ozbiljnija, a moja je mentorica bila vrlo tradicionalna u svojim viđenjima. Kriteriji nastave su bili na razini koja nije ostavljala puno prostora za pristup društvenim igrama. Njezino mišljenje je bitno mnogim njezinim kolegicama i ona uživa ugled osobe koju će pitati za mišljenje. Ovo je ujedno i blagoslov i kletva za sve koje s njom rade.
Ozbiljno sam radila na približavanju modernih društvenih igara obrazovnim ustanovama i željela bih s vama podijeliti neke od prepreka i mogućnosti na koje sam naišla.
Nastavne aktivnosti
Puno toga ovisi o zainteresiranosti samih razrednika. Kao stručnoj suradnici knjižničarki moja komunikacija je uglavnom polazila od njih. Neki od njih prepoznali su načine iskorištavanja društvenih igara za obradu pojedinih tematskih cjelina u nastavi ili vježbu. Veliku korist primjetili su za neku ležerniju komunikaciju i druženje unutar razreda.
Izvanastavne aktivnosti
Ovo je najjednostavniji način uvođenja modernih društvenih igara u obrazovne ustanove. Kada čujem kolege iz nekih drugih zemalja kako navode klub društvenih igara kao nešto što je jednakorasprostranjeno kao recimo debatni klub jako im zavidim. U ovom koraku radi se isključivo o inicijativi i osobnim interesima samih djelatnika škole. Osim redovitih izvannastavnih aktivnosti ovdje bih ubrojila i razna obilježavanja i manifestacije - prilikom aktivnosti za tjedan svemira dva školska sata posvetili smo igranju društvenih igara na temu svemira, ali tematska povezanost može biti i simbolična.
Izvanškolske aktivnosti
U ovom pogledu mislim da većina udruga već sudjeluje na neki način. Bilo da se radi o gostovanjima pojedinih razreda u samim prostorima udruga ili suradnji s nekom trećom ustanovom. Mi smo u Osijeku ostvarili suradnju s Muzejom Slavonije i ugostili jedan cijeli razred koji je proveo blok sat predmeta povijesti s nama u muzeju igrajući društvene igre koje su imali blisku temu s nastavom i trenutno aktualnom temom izložbene postave muzeja.
Ovo su neke osnovne prilike koje sam istražila u okvirima konkretno srednjih škola. Vrsta škole i entuzijazam nastavnika bili su presudni. Vrsta škole odnosi se na neke nastavne prakse, otvorenost rasporeda i samim time održavanje nastave izvannastavnih aktivnosti. U mom slučaju radilo se o školi koja ima nastavu u dvije smjene i relativno velik broj učenika u odnosu na prostorne mogućnosti što nekada stvara nedostatak prostora za aktivnosti s društvenim igrama.
U slučaju partnera za suradnju pomoglo mi je biti profesionalan, pa čak i pristup službenim dopisom udruge s vrlo jasno opisanim ciljevima ostavlja puno jači dojam.
Drago mi je vidjeti otvorenu raspravu i aktivne projekte jer si međusobno možemo samo pomoći razmjenom iskustava.
Jedan dio toga svega je svakako odraz vlastitog iskustva koje je u nekim školama bilo super pozitivno - gostovala sam kod kolegice u njezinoj srednjoj školi i atmosfera je bila znatno pozitivnija iako su učenici bili po nekim kriterijima dosta teža publika. U školi u kojoj sam radila atmosfera je općenito bila dosta ozbiljnija, a moja je mentorica bila vrlo tradicionalna u svojim viđenjima. Kriteriji nastave su bili na razini koja nije ostavljala puno prostora za pristup društvenim igrama. Njezino mišljenje je bitno mnogim njezinim kolegicama i ona uživa ugled osobe koju će pitati za mišljenje. Ovo je ujedno i blagoslov i kletva za sve koje s njom rade.
Ozbiljno sam radila na približavanju modernih društvenih igara obrazovnim ustanovama i željela bih s vama podijeliti neke od prepreka i mogućnosti na koje sam naišla.
Nastavne aktivnosti
Puno toga ovisi o zainteresiranosti samih razrednika. Kao stručnoj suradnici knjižničarki moja komunikacija je uglavnom polazila od njih. Neki od njih prepoznali su načine iskorištavanja društvenih igara za obradu pojedinih tematskih cjelina u nastavi ili vježbu. Veliku korist primjetili su za neku ležerniju komunikaciju i druženje unutar razreda.
Izvanastavne aktivnosti
Ovo je najjednostavniji način uvođenja modernih društvenih igara u obrazovne ustanove. Kada čujem kolege iz nekih drugih zemalja kako navode klub društvenih igara kao nešto što je jednakorasprostranjeno kao recimo debatni klub jako im zavidim. U ovom koraku radi se isključivo o inicijativi i osobnim interesima samih djelatnika škole. Osim redovitih izvannastavnih aktivnosti ovdje bih ubrojila i razna obilježavanja i manifestacije - prilikom aktivnosti za tjedan svemira dva školska sata posvetili smo igranju društvenih igara na temu svemira, ali tematska povezanost može biti i simbolična.
Izvanškolske aktivnosti
U ovom pogledu mislim da većina udruga već sudjeluje na neki način. Bilo da se radi o gostovanjima pojedinih razreda u samim prostorima udruga ili suradnji s nekom trećom ustanovom. Mi smo u Osijeku ostvarili suradnju s Muzejom Slavonije i ugostili jedan cijeli razred koji je proveo blok sat predmeta povijesti s nama u muzeju igrajući društvene igre koje su imali blisku temu s nastavom i trenutno aktualnom temom izložbene postave muzeja.
Ovo su neke osnovne prilike koje sam istražila u okvirima konkretno srednjih škola. Vrsta škole i entuzijazam nastavnika bili su presudni. Vrsta škole odnosi se na neke nastavne prakse, otvorenost rasporeda i samim time održavanje nastave izvannastavnih aktivnosti. U mom slučaju radilo se o školi koja ima nastavu u dvije smjene i relativno velik broj učenika u odnosu na prostorne mogućnosti što nekada stvara nedostatak prostora za aktivnosti s društvenim igrama.
U slučaju partnera za suradnju pomoglo mi je biti profesionalan, pa čak i pristup službenim dopisom udruge s vrlo jasno opisanim ciljevima ostavlja puno jači dojam.
Drago mi je vidjeti otvorenu raspravu i aktivne projekte jer si međusobno možemo samo pomoći razmjenom iskustava.
-
- Reactions:
- Postovi: 153
- Pridružen/a: 06 lis 2011, 13:39
- Lokacija: Zaprešić
- Ima zahvala: 73 puta
- pohvaljen: 67 puta
- Kontakt:
Re: Webinar
Ovakav opširan, konkretan i argumentirani osvrt, pa makar bio i većim dijelom kritika, je danas prilično rijetko naići na forumima. Svaka čast!Buffybot je napisao/la: 17 ožu 2019, 22:53 Hvala svima što me niste odmah odbacili zbog doista negativnog komentara. Nije mi namjera bila istaknuti samo negativno i željela bih još jednom izraziti zahvalnost svim kolegama koji pomažu u promociji modernih društvenih igara u ovom kontekstu....
- dendarii42
- Reactions:
- Postovi: 703
- Pridružen/a: 24 sij 2018, 13:37
- Ima zahvala: 816 puta
- pohvaljen: 678 puta
- Kontakt:
Re: Webinar
Evo dobio sam i rezultate evaluacijskog upitnika webinara.
76% ispitanika je reklo da je webinar ispunio njihova očekivanja, 7% da nije, a ostali su ni da ni ne. Smatraju da je bio informativan, jasan i primjeren.
Što se komentara tiče velikom većinom su pozitivni i mnogi kažu da su im predstavljene igre za koje nisu znali ni da postoje, te da će dodatno istražiti tematiku.
Prigovori su uglavnom bili na činjenicu da nisam navodio dob igrača i da sam predetaljno opisivao pravila umjesto vještine koje djeca razvijaju.
Nekolicini je smetalo što predstavljene igre treba kupiti. Oni su očekivali da će biti igre koje mogu izraditi sami. Dva-tri komentara su napomenula kako je nedostajalo igara za niže razrede.
Nekoliko polaznika je očekivalo da će se webinarom predstaviti pedagoški i psihološki utjecaj igara na učenike. Meni je prilikom planiranja webinara cilj bio predstaviti igre, pokazati kako su se one razvile u odnosu na Monopoly i Čovječe ne ljuti se koji su poznati velikoj većini publike. Namjera mi je bila zainteresirati polaznike i potaknuti ih na daljnje istraživanje.
Dobio sam i poziv za održavanje još jednog webinara jer je puno ljudi izrazilo interes. Naravno da ću ovaj put dodati dob igrača i smanjiti objašnjavanje pravila. Želio bih također u suradnji s udrugom proći prezentaciju i i čuti njihove savjete kako bismo osigurali bolji učinak idući put i kako bi se webinar nadovezao na njihove planove za promociju.
76% ispitanika je reklo da je webinar ispunio njihova očekivanja, 7% da nije, a ostali su ni da ni ne. Smatraju da je bio informativan, jasan i primjeren.
Što se komentara tiče velikom većinom su pozitivni i mnogi kažu da su im predstavljene igre za koje nisu znali ni da postoje, te da će dodatno istražiti tematiku.
Prigovori su uglavnom bili na činjenicu da nisam navodio dob igrača i da sam predetaljno opisivao pravila umjesto vještine koje djeca razvijaju.
Nekolicini je smetalo što predstavljene igre treba kupiti. Oni su očekivali da će biti igre koje mogu izraditi sami. Dva-tri komentara su napomenula kako je nedostajalo igara za niže razrede.
Nekoliko polaznika je očekivalo da će se webinarom predstaviti pedagoški i psihološki utjecaj igara na učenike. Meni je prilikom planiranja webinara cilj bio predstaviti igre, pokazati kako su se one razvile u odnosu na Monopoly i Čovječe ne ljuti se koji su poznati velikoj većini publike. Namjera mi je bila zainteresirati polaznike i potaknuti ih na daljnje istraživanje.
Dobio sam i poziv za održavanje još jednog webinara jer je puno ljudi izrazilo interes. Naravno da ću ovaj put dodati dob igrača i smanjiti objašnjavanje pravila. Želio bih također u suradnji s udrugom proći prezentaciju i i čuti njihove savjete kako bismo osigurali bolji učinak idući put i kako bi se webinar nadovezao na njihove planove za promociju.
- Ovi su korisnici zahvalili autoru dendarii42 za post (ukupno 2):
- grof • Buffybot
- grof
- Redovni član udruge
- Reactions:
- Postovi: 8500
- Pridružen/a: 04 ruj 2010, 14:40
- Lokacija: Zagreb
- Ima zahvala: 1622 puta
- pohvaljen: 2445 puta
- Kontakt:
Re: Webinar
@dendarii42 Biti će nam drago da se uključiš u projekt na ovaj način!
Definitivno trebamo djelovati koordinirano jer nam je onda učinak veći.
Dapače, budem nam otvorio jedan Google dokument ovog projekta na kojem mogu biti uključeni svi zainteresirani, pa da sve skupa dobije jednu konkretniju formu.
Definitivno trebamo djelovati koordinirano jer nam je onda učinak veći.

Dapače, budem nam otvorio jedan Google dokument ovog projekta na kojem mogu biti uključeni svi zainteresirani, pa da sve skupa dobije jednu konkretniju formu.
Ne prestajemo igrati jer smo ostarjeli, nego smo ostarjeli jer smo prestali igrati. - G.B. Shaw
- dendarii42
- Reactions:
- Postovi: 703
- Pridružen/a: 24 sij 2018, 13:37
- Ima zahvala: 816 puta
- pohvaljen: 678 puta
- Kontakt:
Re: Webinar
Evo prilažem i evaluacijski upitnik.
Otvoren sam za sve prijedloge i savjete.
https://docs.google.com/forms/d/19yVRGk ... Gr4wL_XvGc
Otvoren sam za sve prijedloge i savjete.
https://docs.google.com/forms/d/19yVRGk ... Gr4wL_XvGc