Stranica: 44/80.

Re: Terraforming Mars

Postano: 26 vel 2019, 10:16
Postao/la CrazyBunnyGuy
Joj, ne još jedna, tek sam na 1/4 s ekspanzijama! :O :) Ova jedna mi djeluje prejaka, iako initially dobiješ fakat malo love, ali kupovina karte za 1 megakunu mi djeluje fakat presnažno.

Re: Terraforming Mars

Postano: 26 vel 2019, 10:21
Postao/la Papaver
I ja mislim da će ju morati još malo nerfati. Ovako ćeš uvijek kupiti sve karte, bez razmišljanja. Jer ionako ćeš ih kasnije moći prodati za onoliko koliko si ih i platio - jednu megakunu (hvala na ovom, počet ću koristiti sa svojom grupom). :)

Re: Terraforming Mars

Postano: 26 vel 2019, 15:38
Postao/la Gordan
Daaa Terralabs izgleda broken.

Re: Terraforming Mars

Postano: 26 vel 2019, 21:17
Postao/la CrazyBunnyGuy
Kod nas su i megakune i megaeuri i meganovčići i megajbmumateropetjepoispadalopopodu, ovisi u kojem smo raspoloženju. :)

Re: Terraforming Mars

Postano: 26 vel 2019, 23:12
Postao/la dendarii42
I MarsEuro sam čuo u par navrata.

Re: Terraforming Mars

Postano: 27 vel 2019, 00:08
Postao/la Papaver
Mi uglavnom megaEuro koristimo jer nas logo podsjeća na eure.

Re: Terraforming Mars

Postano: 07 ožu 2019, 19:07
Postao/la Papaver
https://www.boardgame-news.com/news/pos ... rs-rumours

Još malo dodatnih detalja (nešto su i glasine) o ekspanziji Turmoil i potvrda legacy igre koja vrlo vjerojatno izlazi sljedeće godine. :o

Re: Terraforming Mars

Postano: 08 ožu 2019, 09:43
Postao/la kockica
Kakav god bio, znam da ću turmoil kupiti, neke ideje su mi intrigantne. Kako vidim to su u biti spojene 5 i 6 ekspanzija, koje su inače bile najavljivane kao zadnje, a hoće li biti, vidjet ćemo . Iako bih se veselio još nekim mapama.

Što se tiče legacyja, mislim da ćemo zaobići. Kad vidim koliko se iživljavamo nad igrom, bez naznaka za bilo kakvim zamorom, ne znam koliko bi me mogla interesirati igra na istu temu koja će završiti nakon 10-20 partija. Moguće da bude jako dobra, ali volim da stvari traju :)

Btw, ovaj aridor je bez daljnjega jedna od najjačih korporacija. Do kraja prve generacije bez problema digneš produkcija kredita blizu 10, a u zadnjoj partiji nakon završenih 13 generacija imao sam produkciju 56 :o

Re: Terraforming Mars

Postano: 08 ožu 2019, 13:12
Postao/la Papaver
Aridor je čini mi se dosta jak u dvoje, u tri ili četiri je normalna korporacija, barem ju moja grupa tako doživljava. Teško baš da u prvoj generaciji možeš 10 različitih tagova odigrati, mi uglavnom milestone diversifier u drugoj ili trećoj generaciji claimamo, a to je 8 tagova.

Proizvodnja 56 je suluda, to se sigurno ne isplati imati. :shock:

A što se tiče legacyja, mislim da će biti osjetno drugačija igra od normalnog Terraforming Marsa, pogotovo jer ju Daviau dizajnira pa nekako sumnjam da ćemo ju zaobići. :)

Re: Terraforming Mars

Postano: 08 ožu 2019, 13:57
Postao/la kockica
Tsk, itekako se isplati imati hrpu love, novac rađa novac :P Meni i je strategija da na početku igre, ako je moguće masovno povećam produkciju love, pa već generaciju dvije kasnije lakše postavljam igru. Puno ti znači razlika već na početku ako za razliku od protivnika imaš skoro 10 + razlike u produkciji love. Pogotovo ako imaš neku skupu karticu koju ne moraš čekati još koju generaciju da ušparaš za nju već je odmah položiš i dobiješ vrijedne bonuse.

I nije samo diversifier.. a specialist? Banker? U konačnici, sa viškom love sam lakše claimao ciljeve jer em sam ih lakše dostizao, em sam bezbolno mogao utrošiti lovu na njih. Tako ću lakše ostvariti i magnate ili tycoon jer sa viškom love lakše spuštam kartice.

Naravno, nisam ciljano išao da nabijem ravno 56, došlo je spontano tijekom igre, nemaš toliko tagova, ali postavljaš zato gradove i druge projekte koji ti povećavaju produkciju, a često sam te projekte postavljao zbog bodova, dok je produkcija samo bonus. :thumbs

I ne brini se, nisam na kraju generacije ostao sa viškom love s kojom nisam znao što ću. :bleh (to mi je veći problem sa čelikom, prije i sa titanom) Ako više i nisam imao projekata u ruci, slao sam trgovačke brodove da berem bonuse sa kolonija, postavljao sam standardne projekte (plus što mi je došla kartica koja pojeftinjuje standardne projekte), u zadnjoj igri sam još )opet zbog bodova) postavio neke kartice koje su mi i pojeftinjavale kartice, pa sam imao još više love za druge stvari osim kartica.

U konačnici, radije bih imao hrpu love, nego recimo produkciju biljaka, čelika, topline, energije, a prije bih možda rekao i titana, ali on nam je postao sad postao itekako važan resurs u Kolonijama.

Btw, nije problem masovno povećati produkciju love na početku igre. Nisam mislio da spustiš 7 -10 tagova, ali recimo zadrži dvije prelude kartice koje imaju tagove, još bolje ako jedna od njih dodatno daje produkciju love, spusti par kartica koje imaju više tagova i eto te.. (imaš i onu karticu sa 4 taga).

Legacy, nisam siguran... nisam toliko bogat da imam igru koju "uništavam". Iako, pasao bi mi kampanjski tip igre (ali mislim da bi nešto slično tome mogao biti Turmoil), ili barem nešto slično igrici koju imam na mobu TerraGenesis gdje ako utječeš pozitivno na porast jednog parametra, s druge strane možeš negativno utjecati na druge globalne paramtere, no do tada će biti dovoljno vremena da se evntualno predomislimo.