Tsk, itekako se isplati imati hrpu love, novac rađa novac

Meni i je strategija da na početku igre, ako je moguće masovno povećam produkciju love, pa već generaciju dvije kasnije lakše postavljam igru. Puno ti znači razlika već na početku ako za razliku od protivnika imaš skoro 10 + razlike u produkciji love. Pogotovo ako imaš neku skupu karticu koju ne moraš čekati još koju generaciju da ušparaš za nju već je odmah položiš i dobiješ vrijedne bonuse.
I nije samo diversifier.. a specialist? Banker? U konačnici, sa viškom love sam lakše claimao ciljeve jer em sam ih lakše dostizao, em sam bezbolno mogao utrošiti lovu na njih. Tako ću lakše ostvariti i magnate ili tycoon jer sa viškom love lakše spuštam kartice.
Naravno, nisam ciljano išao da nabijem ravno 56, došlo je spontano tijekom igre, nemaš toliko tagova, ali postavljaš zato gradove i druge projekte koji ti povećavaju produkciju, a često sam te projekte postavljao zbog bodova, dok je produkcija samo bonus.
I ne brini se, nisam na kraju generacije ostao sa viškom love s kojom nisam znao što ću.

(to mi je veći problem sa čelikom, prije i sa titanom) Ako više i nisam imao projekata u ruci, slao sam trgovačke brodove da berem bonuse sa kolonija, postavljao sam standardne projekte (plus što mi je došla kartica koja pojeftinjuje standardne projekte), u zadnjoj igri sam još )opet zbog bodova) postavio neke kartice koje su mi i pojeftinjavale kartice, pa sam imao još više love za druge stvari osim kartica.
U konačnici, radije bih imao hrpu love, nego recimo produkciju biljaka, čelika, topline, energije, a prije bih možda rekao i titana, ali on nam je postao sad postao itekako važan resurs u Kolonijama.
Btw, nije problem masovno povećati produkciju love na početku igre. Nisam mislio da spustiš 7 -10 tagova, ali recimo zadrži dvije prelude kartice koje imaju tagove, još bolje ako jedna od njih dodatno daje produkciju love, spusti par kartica koje imaju više tagova i eto te.. (imaš i onu karticu sa 4 taga).
Legacy, nisam siguran... nisam toliko bogat da imam igru koju "uništavam". Iako, pasao bi mi kampanjski tip igre (ali mislim da bi nešto slično tome mogao biti Turmoil), ili barem nešto slično igrici koju imam na mobu TerraGenesis gdje ako utječeš pozitivno na porast jednog parametra, s druge strane možeš negativno utjecati na druge globalne paramtere, no do tada će biti dovoljno vremena da se evntualno predomislimo.