Koje elemente igara ne volite?
- retko63
- Reactions:
- Postovi: 118
- Pridružen/a: 22 lip 2019, 11:19
- Lokacija: Zagreb
- Ima zahvala: 83 puta
- pohvaljen: 51 put
- Kontakt:
Re: Koje elemente igara ne volite?
To ti i nije baš najbolji primjer s obzirom da je Carta poznata po napuhanim cijenama.
Što se tiče samog topica, jedan od elemenata hobija kojeg doslovno prezirem su prevelike kutije igara. Znam da je to napravljeno da privuče naivne kupce jer što je veća kutija to mora da je igra bolja, složenija i fenomenalna, ne? Krivo! U većini slučajeva je sastav kutije 80% zrak. Najgore su mi one igre koje se sastoje samo od karata ali dolaze u kutiji 50x50 cm. Stoga često i ne kupim takve igre čisto iz principa. A kako sam ograničen prostorom morao sam početi stavljati kutije u kutije. Katastrofa.
[/quote]
Što se tiče samog topica, jedan od elemenata hobija kojeg doslovno prezirem su prevelike kutije igara. Znam da je to napravljeno da privuče naivne kupce jer što je veća kutija to mora da je igra bolja, složenija i fenomenalna, ne? Krivo! U većini slučajeva je sastav kutije 80% zrak. Najgore su mi one igre koje se sastoje samo od karata ali dolaze u kutiji 50x50 cm. Stoga često i ne kupim takve igre čisto iz principa. A kako sam ograničen prostorom morao sam početi stavljati kutije u kutije. Katastrofa.
[/quote]
Zadnja izmjena: retko63, dana/u 30 pro 2021, 12:46, ukupno mijenjano 3 puta.
- dado
- Reactions:
- Postovi: 1351
- Pridružen/a: 16 lis 2014, 16:54
- Ima zahvala: 3633 puta
- pohvaljen: 2330 puta
- Kontakt:
Re: Koje elemente igara ne volite?
Njuskalo ti je još gori primjer od Carte.retko63 je napisao/la: 30 pro 2021, 11:28 Upiši u Njuškalo oglasnik COFFEE ROASTER i pogledaj cijene te igre !
Koristiti Njuskalo za usporedbu cijena nije realno jer Hrvati obično imaju stav "moje vrijedi više od tuđeg".
S obzirom da se cijena za Coffee Roaster vani kreće oko 30-ak €, kada uračunaš poštarinu dođe ti na nekih 35-40 € što je okvirno cijena u Carti. (naravno pod pretpostavkom da uzimaš samo tu jednu igru)
Sad, da li je cijena od 30 € za Coffee Roaster realna? Ne znam, nisam igrao igru niti proučavao komponente ali o tome bi se dalo raspravljati.
-
- Reactions:
- Postovi: 607
- Pridružen/a: 26 lip 2012, 12:55
- Lokacija: Zagreb
- Ima zahvala: 664 puta
- pohvaljen: 602 puta
Re: Koje elemente igara ne volite?
Ne volem:
- real-time (kaotično, pimplavo, nervozno, podložno greškama i laganom varanju),
- mogućnost alfa igrača u koooperativnim (nije zabavno niti kad si ti alfa, niti kad je netko drugi alfa, niti kad si namjerno pasivan),
- multiplayer solo (radije onda solo solo, u društvu daj međuakciju),
- previše oslanjanja na memoriju (ima zabavnih iznimki poput Memoarrrr ili Colt Express),
- text-driven (card) games (svi samo bulje u svoje kartice; da bi igra bila ravnopravna, svi bi trebali napamet znati koje sve kartice postoje)
- point salad sandboxe (daj više napetosti i manje matematike)
- korištenje smartphone appova i ostale digitalije u igri (da sam htio gledati u ekran igrao bih videoigricu),
- "treba pravu grupu" party igre,
- preveliku ovisnost o naklonosti kocke (aka luckfest),
- ekspanzije (uglavnom),
- LCG, TCG, CCG, DCG itd.,
- minijature (ne znam ih bojati, a neobojane izgledaju bezveze),
- plastiku generalno,
- kad kutija nema insert a treba joj,
- kad kutija ima insert koji samo smeta,
- prevelike kutije,
- premale kutije,
- mape koje se sastavljaju poput puzli,
- kad gameplay i vizualna estetika liči na videoigru,
- proizvoljne tiebraekere,
- kad nema tiebreakera,
- trivia igre koje favoriziraju igrače koji su više puta igrali tu igru (pa su naučili odgovore),
- igre koje jako favoriziraju igrače koji su bolji u nekoj vještini poput crtanja i ne nude nikakvu alternativu koja može kompenzirati hendikep,
- kooperativne igre koje umjesto klasičnog pobjeda/poraz kraja imaju nekakvu tablicu sa ocjenama koliko dobro smo odigrali,
- beat your own score solo igre,
- kad igra ne skalira dobro na cijelom rasponu igrač za koji je oglašena,
- kad redoslijed igranja na koji ne mogu utjecati ima preveliku težinu,
Itd...
- real-time (kaotično, pimplavo, nervozno, podložno greškama i laganom varanju),
- mogućnost alfa igrača u koooperativnim (nije zabavno niti kad si ti alfa, niti kad je netko drugi alfa, niti kad si namjerno pasivan),
- multiplayer solo (radije onda solo solo, u društvu daj međuakciju),
- previše oslanjanja na memoriju (ima zabavnih iznimki poput Memoarrrr ili Colt Express),
- text-driven (card) games (svi samo bulje u svoje kartice; da bi igra bila ravnopravna, svi bi trebali napamet znati koje sve kartice postoje)
- point salad sandboxe (daj više napetosti i manje matematike)
- korištenje smartphone appova i ostale digitalije u igri (da sam htio gledati u ekran igrao bih videoigricu),
- "treba pravu grupu" party igre,
- preveliku ovisnost o naklonosti kocke (aka luckfest),
- ekspanzije (uglavnom),
- LCG, TCG, CCG, DCG itd.,
- minijature (ne znam ih bojati, a neobojane izgledaju bezveze),
- plastiku generalno,
- kad kutija nema insert a treba joj,
- kad kutija ima insert koji samo smeta,
- prevelike kutije,
- premale kutije,
- mape koje se sastavljaju poput puzli,
- kad gameplay i vizualna estetika liči na videoigru,
- proizvoljne tiebraekere,
- kad nema tiebreakera,
- trivia igre koje favoriziraju igrače koji su više puta igrali tu igru (pa su naučili odgovore),
- igre koje jako favoriziraju igrače koji su bolji u nekoj vještini poput crtanja i ne nude nikakvu alternativu koja može kompenzirati hendikep,
- kooperativne igre koje umjesto klasičnog pobjeda/poraz kraja imaju nekakvu tablicu sa ocjenama koliko dobro smo odigrali,
- beat your own score solo igre,
- kad igra ne skalira dobro na cijelom rasponu igrač za koji je oglašena,
- kad redoslijed igranja na koji ne mogu utjecati ima preveliku težinu,
Itd...
Zadnja izmjena: Vukozec, dana/u 27 sij 2023, 15:58, ukupno mijenjano 3 puta.
- Ovi su korisnici zahvalili autoru Vukozec za post (ukupno 4):
- blahblah • DarkDefender • hrky000 • juri006
- Mago de Umago
- Reactions:
- Postovi: 942
- Pridružen/a: 15 sij 2021, 12:03
- Ima zahvala: 909 puta
- pohvaljen: 1037 puta
- Kontakt:
- DarkDefender
- Reactions:
- Postovi: 562
- Pridružen/a: 09 ožu 2015, 11:36
- Ima zahvala: 309 puta
- pohvaljen: 527 puta
Re: Koje elemente igara ne volite?
Krenuo sam citati spreman da nabacim neku kontru i pokrenem raspravu, ali stvarno se nema sto puno komnetirati.Vukozec je napisao/la: 27 sij 2023, 11:05 Ne volem:
- real-time (kaotično, pimplavo, nervozno, podložno greškama i laganom varanju),
- mogućnost alfa igrača u koooperativnim (nije zabavno niti kad si ti alfa, niti kad je netko drugi alfa, niti kad si namjerno pasivan),
- multiplayer solo (radije onda solo solo, u društvu daj međuakciju),
- previše oslanjanja na memoriju (ima zabavnih iznimki poput Memoarrrr ili Colt Express),
- text-driven (card) games (svi samo bulje u svoje kartice; da bi igra bila ravnopravna, svi bi trebali napamet znati koje sve kartice postoje)
- point salad sandboxe (daj više napetosti i manje matematike)
- korištenje smartphone appova i ostale digitalije u igri (da sam htio gledati u ekran igrao bih videoigricu),
- "treba pravu grupu" party igre,
- preveliku ovisnost o naklonosti kocke (aka luckfest),
- ekspanzije (uglavnom),
- LCG, TCG, CCG, DCG itd.,
- minijature (ne znam ih bojati, a neobojane izgledaju bezveze),
- plastiku generalno,
- kad kutija nema insert a treba joj,
- kad kutija ima insert koji samo smeta,
- prevelike kutije,
- premale kutije,
- mape koje se sastavljaju poput puzli,
- kad gameplay i vizualna estetika liči na videoigru,
- proizvoljne tiebraekere,
- kad nema tiebreakera,
- trivia igre koje favoriziraju igrače koji su više puta igrali tu igru (pa su naučili odgovore),
- igre koje jako favoriziraju igrače koji su bolji u nekoj vještini poput crtanja i ne nude nikakvu alternativu koja može kompenzirati hendikep,
- kooperativne igre koje umjesto klasičnog pobjeda/poraz kraja imaju nekakvu tablicu sa ocjenama koliko dobro smo odigrali,
- beat your own score solo igre,
itd...

Ali mislim da se ne mogu samo tako povuci pa cu ponuditi bar neke komentare.

- real time: ne smeta me varanje u ovim igrama jer racunam da varamo i u korist i na stetu, a sto vise igramo, manje varamo.
- alfa igraci: ne moze se izbjeci u kooperativnim igrama ali uz dobru ekipu nema tog problema. Mene u kooperativnim igrama vise smeta sto cesto nemas pravi agency u igri.
- Aliensb
- Reactions:
- Postovi: 317
- Pridružen/a: 07 ruj 2021, 18:56
- Ima zahvala: 267 puta
- pohvaljen: 377 puta
- Kontakt:
Re: Koje elemente igara ne volite?
Ja sam skužio da mi sve veci broj igara smeta u većem broju igraća, pogotovo co op igre tipa spirit island, marvel champions, super su igre ali postanu naporne kad cekas 10 minuta na svoj potez jer igrate u 4 igraca, cak i neke igre prvo mi evo pada Isle of cats na pamet, 3 i 4 igrac po meni ne daje puno igri (daje veći izbor macaka i karata, ali to mozda i olaksava),a igru od sat vremena produzi na igru od 2 i pol sata.
Ark nova mi isto pade na pamet, ne vidim svrhu vec duge igre igrati u vise od dva igraca, jer sve sto dobijes je igranje 4h umjesto 2h. bolje ekstra 2 sata iskoristiti za jos jedan game iste igre.
Ark nova mi isto pade na pamet, ne vidim svrhu vec duge igre igrati u vise od dva igraca, jer sve sto dobijes je igranje 4h umjesto 2h. bolje ekstra 2 sata iskoristiti za jos jedan game iste igre.
- sadistiko
- Reactions:
- Postovi: 5028
- Pridružen/a: 15 ožu 2013, 08:04
- Lokacija: Petrinja
- Ima zahvala: 3722 puta
- pohvaljen: 3857 puta
- Kontakt:
Re: Koje elemente igara ne volite?
a ja se ne slažem s time. Više volim da nas je 4, mada ima igara kad smeta više od 2. Meni je tu prvi primjer GWT. Uh tu 3. ili 4. igrač koji ne zna dobro igru može napraviti katastrofalnu štetu nekom od igrača jer je onome iza sebe omogućio super potez
- DarkDefender
- Reactions:
- Postovi: 562
- Pridružen/a: 09 ožu 2015, 11:36
- Ima zahvala: 309 puta
- pohvaljen: 527 puta
Re: Koje elemente igara ne volite?
Ja isto vise volim pun broj igraca nego brzu partiju za igre u kojima s manjim brojem igraca dolazi i do smanjenog broja opcija. Npr. Castles of Burgundy ili Stone Age.
- priroda15
- Reactions:
- Postovi: 334
- Pridružen/a: 09 sij 2012, 20:21
- Lokacija: Zagreb
- Ima zahvala: 507 puta
- pohvaljen: 281 put
- Kontakt:
Re: Koje elemente igara ne volite?
Ja isto za neke igre ne vidim potrebu za više od dva igrača, između ostalih upravo za spomenute Ark Novu i Burgundy. Kod tih igara ne vidim gotovo nikakvu razliku igre u 2 igrača od igre u više igrača, osim dužine partije. Kad nas se skupi više radije igramo igre koje traže više igrača.
Sent from my SM-G990B using Tapatalk
Sent from my SM-G990B using Tapatalk
-
- Reactions:
- Postovi: 296
- Pridružen/a: 13 lip 2017, 21:39
- Ima zahvala: 1924 puta
- pohvaljen: 680 puta
Re: Koje elemente igara ne volite?
Svaka cast, odlicno si to napiso. S vecinom toga se slazemVukozec je napisao/la: 27 sij 2023, 11:05 Ne volem:
- real-time (kaotično, pimplavo, nervozno, podložno greškama i laganom varanju),
- mogućnost alfa igrača u koooperativnim (nije zabavno niti kad si ti alfa, niti kad je netko drugi alfa, niti kad si namjerno pasivan),
- multiplayer solo (radije onda solo solo, u društvu daj međuakciju),
- previše oslanjanja na memoriju (ima zabavnih iznimki poput Memoarrrr ili Colt Express),
- text-driven (card) games (svi samo bulje u svoje kartice; da bi igra bila ravnopravna, svi bi trebali napamet znati koje sve kartice postoje)
- point salad sandboxe (daj više napetosti i manje matematike)
- korištenje smartphone appova i ostale digitalije u igri (da sam htio gledati u ekran igrao bih videoigricu),
- "treba pravu grupu" party igre,
- preveliku ovisnost o naklonosti kocke (aka luckfest),
- ekspanzije (uglavnom),
- LCG, TCG, CCG, DCG itd.,
- minijature (ne znam ih bojati, a neobojane izgledaju bezveze),
- plastiku generalno,
- kad kutija nema insert a treba joj,
- kad kutija ima insert koji samo smeta,
- prevelike kutije,
- premale kutije,
- mape koje se sastavljaju poput puzli,
- kad gameplay i vizualna estetika liči na videoigru,
- proizvoljne tiebraekere,
- kad nema tiebreakera,
- trivia igre koje favoriziraju igrače koji su više puta igrali tu igru (pa su naučili odgovore),
- igre koje jako favoriziraju igrače koji su bolji u nekoj vještini poput crtanja i ne nude nikakvu alternativu koja može kompenzirati hendikep,
- kooperativne igre koje umjesto klasičnog pobjeda/poraz kraja imaju nekakvu tablicu sa ocjenama koliko dobro smo odigrali,
- beat your own score solo igre,
itd...
