Re: [DISKUSIJA] Cijene igara u CM-u
Postano: 27 vel 2013, 11:24
Kao što sam reko stvarno mi nije bio cilj uvrijediti CM, mkr to tak ispalo.joezg je napisao/la:Htio bih još pridodati nekoliko komentara mom ranijem postu.
Ako netko može proći znatno jeftinije online, svakako je pametnije tako i nabavljati i ne treba biti dobrotvor za CM koji je, na kraju krajeva, ipak trgovačko društvo.
Mene smeta što se stvara vrlo negativna atmosfera oko CM-a, koju apsolutno ne zaslužuju. Suzdržite se od ružnih, prepotentnih i neistinitih komentara jer ničemu ne služe.
Što se mene tiče, možete napisati da se igra ta i ta može kupiti tamo i tamo i da je uz sva davanja toliko i toliko jeftinija i to je ok i koristi igračoj zajednici. Naravno ako su tvrdnje istinite.
Moje argumente mogu svest u par stvari da sad opet ne pišem ogormne psotove i radim negativnu atmosferu. Zanemarimo sada internet i gledajmo samo običnu kupnju u hrvatskoj, gledajmo tu istu kupnju s pogleda novoga korisnika, koji mozda doso bogicevu na jedno igranje, reko mogo bi nabaviti neke drustvene igre i igrati s svojom ekipom jer mi bilo fora. Taj isti novi korisnik će par stvari uočiti.
1. CM nije jedini prodavač, ima konkurenciju, malu ali tu je
2. Ta konkurencija je jeftinija neki puta i do 100,150kn po igri, za veće igre, manje i ne baš ( primjer gore spomenutoga algoritma)
3. Kriza je, novi igrač je mozda školarac/student/nezaposleni jadnik u hrvatskoj državi i pazi na svaku kunu jer nema mogucnosti trositi kako zeli
Te 3 činjenice su dovoljne da radi 30,40kn CM izgubi potencijalnog novoga kupca, koji bi možda nakon jedne igre kupio i drugu i treću.
Tu je i ono kaj zovem slučaj Regice s placa, došla npr. na dan drustvenih igara i htjela unucima kupiti igru neku, sad Regica je vidla dva štanda algoritam i CM, i gledajuci cijene cidla da je jedan skuplji od drugoga, po logici Regice uzet ce s onoga jeftinijega
Sad @grof je spomenuo ako više ljudi kupuje u CM-u kasnije će snizivati cijene, to nažalost nije istina, ne u Hrvatskoj državi. Cijene su takve kakve jesu jer je malo tržište. Oni posluju s kolkim tolkim dobitkom i to je pogrešan stav. Trebaju poslovati s gubitkom da poslije imaju veći dobitak. Da razjasnim. Zanemarimo sada akcije i bonvoe i pogledajmo opet onu Regicu i onoga novoga korisnika koji prvi puta kupuje, nazivimo ga ivica.
Ivica i Regica će pogledom na cijene se obeshrabriti od kupnje ili otići konkurenciji di mogu jeftinije proć, a to nije u interesu bilo kojega trgovačkoga društva da novi potencijalni kupci kupuju drugdje. Da po meni smanje cijene igara sada, izreklamiraju se jače na ovim događanjima, ljudi bi voljniji bili kupiti te proizvode, time navuči nove ljude manjim cijenama, jer jednom zadovoljan kupac koji si misli da prodavač radi za korist kupca a ne svoje zarade će se vratiti opet i opet. Time bi prvo malo poslovali s gubitkom istina, ali kako bi raso broj kupaca, jer prava zarada se vrti na Regicama i Ivicama a ne nama stalnim kupcima, igračima nego širenjem tržišta, tako bi postepeno mogli povećavati cijene do te razine da bi poćeli poslovati samo s dobitkom, i to većim dobitkom nego što bi bil oda iste cijene zadržavaju, jer bi privukli veći broj kupaca onim prijašnjim cijenama, izgradili takozvani loyality program i slično ako me se kuži
Najbolji primjer ovoga je Libellus izdavač
Izdo je Color Zagor knjige, 6 komada u tiražu od mislim 1200 komada po cijeni 125kn za kupnju u prvom mjesecu cim izade, 140kn kasnije, poslovo je s malim gubitkom na početku, jer em nisu kiosk izdanje em imate milijun zagor reprintova na tržištu, nakon prvih 6 knjiga je smanjio tiražu na 800 komada, povećo cijene na 155kn u prvom mjesecu, 180kn kasnije. navuko je ljude s tih prvih 6 knjiga, akcijom kupi u prvom mjesecu izdavanja i dobis jeftinije, i svih 800 komada se rasprodalo kolko sam upoznat knjige 7. To je dobar primjer psihološke igre kako trgovačko društvo uvjeri da radi u korist kupca, a istovremeno počne poslovati s dobitkom, lako ih navuć i postepeno povećat cijenu kada izgradiš bazu
Sličan primjer bi se mogo na CM primjeniti, jer novi kupac koji vjeruje da radiš u njegovu korist a ne svoju će rado kupiti vratiti se, prenjeti dojmove drugima, navuć druge možda, piramida style
Ovdje sam zanemario internet kupnju kao dio priče, to je jedna totlano druga sfera, u pogledu Ivica i Regica nebitna