
Risk Legacy - revolucija na pomolu??
- mado
- Reactions:
- Postovi: 2291
- Pridružen/a: 11 srp 2011, 11:42
- Lokacija: Mursko Središće
- Ima zahvala: 1190 puta
- pohvaljen: 1200 puta
- Kontakt:
Re: Risk Legacy - revolucija na pomolu?? (BEZ SPOJLERA MOLIMO!))
Jel igrao netko Risk Legacy? Prošlo je već dosta vremena od izlaska. Carta ga ima u prodaji već neko vrijeme. Zanimaju me dojmovi, jel u pitanju i dalje samo obični (luck/dicefest) Risk s pločom koja se mijenja
.

- mado
- Reactions:
- Postovi: 2291
- Pridružen/a: 11 srp 2011, 11:42
- Lokacija: Mursko Središće
- Ima zahvala: 1190 puta
- pohvaljen: 1200 puta
- Kontakt:
Re: Risk Legacy - revolucija na pomolu??
Evo ja igram već nekih par tjedana Risk Legacy pa da napišem koju bez spojlera. Trenutno smo odigrali 10 igara. Najkraće igranje nam je bilo možda oko sat, sat i pol, najduže oko 3 sata ako se dobro sjećam. Igra nas četvero. Trenutni dojam je da bi bilo idealno da sudjeluje maksimalni broj od 5 igrača. U Meeple's Corneru smo čuli od jedne ekipe da su oni igrali u troje i da im je bilo zabavno. Preporučeno je da stalno igra ista ekipa, jer se vežete za elemente igre koje mijenjate. I dalje je to poprilično igra na sreću, gdje se bez problema dogodi da vojska od 20 vojnika izgubi od 2 vojnika. Za razliku od klasičnog Rizika, ovdje postoje razni modifikatori ishoda bacanja kocke (u oba smjera +/-), a moguće je i pomagati drugim igračima u njihovim bitkama. Cilj svake igre je doći do 4 boda prije drugih igrača kad igrač insta-pobjeđuje i igra završava. Svi počinju igru s 1 bodom (startna pozicija tj. HQ) i jednim dodatnim bodom sve dok ne pobijede barem 1x u igri. Dodatne bodove igrači dobiju osvajanjem tuđeg HQ-a, a kasnije i (mali spoiler) ispunjavanjem javnodostupnih misija.
Klasični Rizik sam igrao zadnji put prije 5-6 godina, kad nas je 5 ili 6 igralo nekih 5-6 sati uz obaveznu eliminaciju igrača kad eliminirani satima čekaju da igra završi pobjedom zadnjeg preživjelog igrača. Ovdje se eliminacija događa rijetko, u zadnjih 30-tak% vremena trajanja igre i nije nužno loša po igrača koji je eliminiran
Legacy dio igre se odvija na dva načina. Prvi je poznat od početka igranja iz pravila, a su promjene koje igrači rade svojim izborom. Svi igrači koji prežive igru sudjeluju u izmjeni izgleda mape nakon svake igre tako što mijenjaju vrijednost i važnost pojedinih teritorija, kontinenata. Dodaju se manji i veći gradovi na karte koji time omogućavaju ili blokiraju početne pozicije igranja, a povećavaju i vrijednost tj. primamljivost nekog teritorija. Moguće je i ojačati karte pojedinih teritorija. Igrač koji pobijedi u igri bira između posebno jakih promjena igre.
Drugi dio legacy formata se trigerira određenim uvjetima tj. događajima kao što je npr. prvi put kad netko bude eliminiran iz igre ili nakon što netko pobijedi po drugi put u igri. Tada se otvaraju manje kuverte ili veći paketi koji značajno mijenjaju pravila igre. Mi smo do sada otvorili oba veća pretinca i 3 manje kuverte. Ostajem nam još jedna kuverta koja možda uopće neće biti otvorena zbog specifičnih uvjeta otvaranja koji se možda uopće neće dogoditi. Dodatna kuverta postoji ispod plastičnog inserta na kojoj piše "DON'T OPEN! EVER!" Nju ćemu vjerojatno otvoriti nakon 15-te igre
Originalnom Riziku sam dao BGG ocjenu 3 i ne bih ga više nikad igrao. Ova verzija je jako zabavna, napeta, zanimljiva i trenutno mu dajem 8, moguće poraste i na 9. Mislim da ću je igrati i nakon što završimo igranje s mijenjanjem ploče. Volio bih ju opet igrati i ispočetka, jer mislim da bi moglo biti jako zabavno s drukčijim rasporedom otvaranja paketa i kuverti. Pitanje je jedino da li utjecati na ubrzavanje otvaranja nekih paketa ili pustiti da igra ide svojim tijekom. Mislim da poznavanje točnog sadržaja paketa i kuverti ne umanjuje jako zabavnost igre, jer nema tu neke velike priče. Da vam spojlam igru samo kratkim opisima bez velikih detalja, mislim da to uopće ne bi bio veliki minus. Čak da novi igrači točno znaju koje su sve promjene moguće, ni to ne bi negativno utjecalo da igra bude manje zabavna. Jedno je poznavanje puta, a drugo je hodanje tim putem, jelte?
Al ostavit ćemo spojler dojmove za drugu temu kad odigramo igru do kraja.
Klasični Rizik sam igrao zadnji put prije 5-6 godina, kad nas je 5 ili 6 igralo nekih 5-6 sati uz obaveznu eliminaciju igrača kad eliminirani satima čekaju da igra završi pobjedom zadnjeg preživjelog igrača. Ovdje se eliminacija događa rijetko, u zadnjih 30-tak% vremena trajanja igre i nije nužno loša po igrača koji je eliminiran

Legacy dio igre se odvija na dva načina. Prvi je poznat od početka igranja iz pravila, a su promjene koje igrači rade svojim izborom. Svi igrači koji prežive igru sudjeluju u izmjeni izgleda mape nakon svake igre tako što mijenjaju vrijednost i važnost pojedinih teritorija, kontinenata. Dodaju se manji i veći gradovi na karte koji time omogućavaju ili blokiraju početne pozicije igranja, a povećavaju i vrijednost tj. primamljivost nekog teritorija. Moguće je i ojačati karte pojedinih teritorija. Igrač koji pobijedi u igri bira između posebno jakih promjena igre.
Drugi dio legacy formata se trigerira određenim uvjetima tj. događajima kao što je npr. prvi put kad netko bude eliminiran iz igre ili nakon što netko pobijedi po drugi put u igri. Tada se otvaraju manje kuverte ili veći paketi koji značajno mijenjaju pravila igre. Mi smo do sada otvorili oba veća pretinca i 3 manje kuverte. Ostajem nam još jedna kuverta koja možda uopće neće biti otvorena zbog specifičnih uvjeta otvaranja koji se možda uopće neće dogoditi. Dodatna kuverta postoji ispod plastičnog inserta na kojoj piše "DON'T OPEN! EVER!" Nju ćemu vjerojatno otvoriti nakon 15-te igre

Originalnom Riziku sam dao BGG ocjenu 3 i ne bih ga više nikad igrao. Ova verzija je jako zabavna, napeta, zanimljiva i trenutno mu dajem 8, moguće poraste i na 9. Mislim da ću je igrati i nakon što završimo igranje s mijenjanjem ploče. Volio bih ju opet igrati i ispočetka, jer mislim da bi moglo biti jako zabavno s drukčijim rasporedom otvaranja paketa i kuverti. Pitanje je jedino da li utjecati na ubrzavanje otvaranja nekih paketa ili pustiti da igra ide svojim tijekom. Mislim da poznavanje točnog sadržaja paketa i kuverti ne umanjuje jako zabavnost igre, jer nema tu neke velike priče. Da vam spojlam igru samo kratkim opisima bez velikih detalja, mislim da to uopće ne bi bio veliki minus. Čak da novi igrači točno znaju koje su sve promjene moguće, ni to ne bi negativno utjecalo da igra bude manje zabavna. Jedno je poznavanje puta, a drugo je hodanje tim putem, jelte?

Re: Risk Legacy - revolucija na pomolu??
Odlična igra, mi smo na 13. igri i otvorili smo sve pakete. Igra nas uvijek 5 istih igrača i postala je puna uspomena. Svaki put kada ju krenemo igrati sjetimo se svih gluposti koje smo radili u igri
Sada planiram uzeti Pandemic Legacy jer je na sličnom principu.
