U početku djeluje malo komplicirano kad se krenu čitati pravila, ali u biti nakon malo igranja i googlanja nekih pravila, stvari dosta brzo sjednu na mjesto.
Prije starta pročitate misiju koju igrate i pripremite deck, ista stvar kao u LOTR-u. S time da ovdje možete kontrolirati difficulty. Svaki check radite tako da izvučete token iz vrečice te na temelju njega dodate + ili - na svoj check. Postoje 4 game difficultija, te se razlikuju u količini negativnih tokena koje čete dodavati u vrečicu. Kreču se od +1 ili +2 mislim do -8
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
Sve u svemu, mogu reči da mi se sviđa kako to funkcionira. Prvi scenario je cura mislim stavila easy difficulty, te smo ga prošli stvarno jednostavno, čak mislim da je nešto krivo stavila i još olakšala gejm. Nakon toga sam se ja primio i pogledao što se nalazi u toj vrečici, te sam sastavio normal difficulty za sljedeči scenario...Ja sam se oboružao vjernom utokom i čovjekovim najboljim prijateljem da me prati u stopu, te se odlučio za dobar stari shoot then ask questions pristup, no veoma brzo se pokazalo da sam ispao malo previše samouvjeren. Praznog pištolja, mrtvog pesa, grčevito držeži nož u ruci, ostao sam ležati u lokvi krvi, dok je cura odlučila dati petama vjetra, dok se monsteri ne okome na nju
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Igra ima par faza.Prva faza je Mythos faza(preskače se u prvoj rundi). Tijekom ove faze,stavlja se doom token na agenda deck, te kad ih se skupi određen broj okrenete kartu i nešto loše se desi. Ovisno o misiji imate par tih agenda, te se razlikuju u broju tokena koji će doći na njih prije nego okrenete kartu. Ovo ima ulogu tajmera, što duže odugovlačite i sporiji ste, to se veča sranja krenu dešavati i veča je šansa da neslavno skončate
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
Također svaki player vuče kartu s encounter decka, te efekti mogu biti razni, od nekog neprijatelja koji će se negdje spawnat, zaskočiti vas, testova gdje morate proči određeni check do toga da se jednostavo desi nešto na lokaciji.
Sljedeča faza je investigator faza, gdje svaki player ima 3 akcije:
Move - Move from one location to another
Fight - Make a combat check. If successful do 1 damage unless modified
Evade - Make an agility check against an enemy. If successful, exhaust that enemy and disengage from it. Disengaged enemies do not attack during the Enemy Phase
Engage - Engage an enemy that is not engaged with you at a location. The most frequent use for this is drawing enemies away from other investigators.
Investigate - One of the core aspects of Arkham games, this allows you to gain clues and discover what is going on in Arkham. Make an intellect check and gain 1 clue from your current location.
Draw a Card
Play a Card
Gain a Resource
Parley - Some characters you meet will have a special action that allows you to have them join your party, or give some other benefit. There are different types of ways to Parley and they will be stated on the character card.
Resign - This allows you to escape the current scenario and move onto the next without failing the campaign. Usually it involves you having to be in a specific location and then taking the Resign action.
Treča faza je enemy faza, te se tu ovisi o neprijatelju, miču za vama, te vas napadaju i rade horror i dmg.
Četvrta faza je upkeep faza, tu se karte refreshaju, dobije svatko jedan resurs, povuče kartu itd.
Ajmo od početka. Deckbuilding. Mi smo sastavili preporučene deckove za investigejtore. Svaki investigejtor u startu ima limit karata koje može koristit, te levele koje može koristit. Super su odradili, što na kraju svakog scenaria, dobijete određen broj xp-a , ovisno koliko ste dobri bili, te koliko ste objectiva ispunili. Znači, želite ih što više, ali isto tako riskirate da nastradate. S xp-ima kupujete bolje verzije karata koje imate u decku, ili druge karte. Pa recimo ako ste dobili 6xp-a na kraju scenaria, možete kupit nabrijaniju verziju neke karte koju imate u decku za 3-4 xp-a, ili čete se možda odlučiti za više karata ali slabijih verzija itd. limit decka je 30 karata(+ weaknessi).
U startu dobijete 1 svoj weakness, te povučete jedan random weakness u deck. Te u slučaju da umrete, opet povlačite dodatni random weakness, koji vam ostaje u decku. Znači što više puta umrete, imat čete više weaknessa u decku i veča je šansa da ga povučete. A weaknesi su kao što im ime kaže, nešto loše
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
Ovaj sistem mi se daleko više sviđa od LOTR-a gdje na samo deckbuildanje možete potrošit više vremena nego na igranje...pa prilagođavaj deck za svaki scenarij itd. Znači imaš deck koji si složiš na početku kampanje, i onda ga polako nakon svake misije upgrejdaš s boljim kartama, ovisno koliko si dobar bio, te oslabljuješ s weaknesima ako si umro...
Lokacije - sviđa mi se što ima više loakcija u igri, te svaka ima određen difficulti da nađete clue na njima, svaka lokacija također ima neki abiliy koji doznate kad dođete na istu. Prvi put je iznenađenje, ali ako igrate opet scenario, vjerojatno čete zapamtit. Then again, ako ne igrate dugo scenario, opet čete zaboravit. Također nemožete ići sa svake lokacije na svaku, nego je označeno točno s kojih možete ići na koje. Također samim time imate izbor, da li čemo ići zajedno, ili se možda bolje razdvojiti i pokriti više lokacija...?
![Zamišljen :zamisljen](./images/smilies/p_gore.gif)
Equipment - možete svakoga opremit s određenim brojem stvari. Pa si npr ili uzmete 2 stvari od kojih svaka zauzima jednu ruku, ili jednu za 2 ruke itd. Fora je što ima stvari s određenim brojem korištenja. Te ćete npr dobit pištolj koji ima 4 metka, znači svaki metak je važan
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Lik - s obzirom da u biti igrate svog lika(i neki side kick kad ga odigrate), a ne grupu likova, taj lik kroz kampanju postaje polako luđi radi weaknessa te jači radi boljeg decka, ipak se možete nekako više vezati za njega. Niste u situaciji, ok, sad ja vodim grupu, od samog starta za neke znam da su žrtveno janje po potrebi...a i ako umru, nije bed, sljedeči scenario ko da ništa nije bilo.
Misije - ovisi o misijama, ali za neke stvari imate ponuđeno više opcija kako čete ih ispuniti, te na kraju misije, opet imate nekoliko opcija, te ovisno za koju ste se odlučili, mijenja se sljedeča misija i priča. Samim time, isplati se odigrati opet iste misije, čisto da prođete druge scenarije i priču.
Sve u svemu, jedva čekam odigrati zadnji scenario, a nakon toga opet krenuti s drugim istražiteljem, pa probati druge opcije na kraju misije, pa se igrati s difficultijem itd. Ima solidno gameplaya core boxu za jedan LCG. Čim izađu ekspanzije, nabavljamo! Kao co-op, stvarno su ga dobro napravili.