Pa evo ne znam, kod Wingspana su mi dva problema: prvo, to lijeganje jaja ko mahnit u posljednjoj rundi, mehanika oko toga bi trebala biti razrađenija iskreno, a da se ostane u tematici igre trebali su podijeliti igru u četiri runde s više akcija po rundi, proglasiti svaku rundu jednim godišnjim dobom možda i ograničiti koja ptica može kada snijeti jaje ili štajaznam, nešto.
Drugi problem mi je trajanje igre. Naime, Wingspan ima (ako se zanemari spammanje jaja) sasvim pristojan engine builder i kao biologu još mi je i zabavno jako kada se ptice ponašaju onako kako treba (npr. ona koja inače steša hranu ti steša hranu i u igri ili kada lešinari rollaju kocku nakon što nečija druga ptica uspije u lovu da vide hoće li uspjeti nešto pojesti...) ali taj ograničeni broj poteza me ubija! Volio bih kada bi igra imala fleksibilniji end game trigger (kao Viscounti, npr, eto oni mi prvi padaju na pamet), a ne "neam više kockica". Taman ti uvijek fali tih par poteza za neke lijepe kombose.
I sad će neki reći da to je tako kod engine buildera, taman kad ga napraviš igra završi inače bi bio plato, oke, slažem se, ali nedostaje u Wingspanu točno još par rundi za one završne "AHA! JESAM GA! Da su dali još koju akciju dam se kladit da se ne bi sve svelo na jaja. Ovako znaš da nema ni smisla ni šanse da igraš neke velike kombinacije u posljednjoj rundi i samo kopipejstaš akciju jajenja.
Inače, možda najzabavnija fora mi je kada ptice idu u lov i onda moraš otkriti top kartu sa špila i onda ti se dogodi npr da neka omanja ptica pokuša uloviti albatrosa ili nešto podjednako gigantsko, umro sam par puta od smijeha na te čudne kombinacije.
No da, ptice su definitivno čudan izbor za skin ove igre tako da ili ti je oke ili nije
