Dogodio mi se slučaj da je čovjeku izgleda netko neovlašten podigao GLS pošiljku. Potpis kaže da mu je nepoznat (sa informacija o trackingu), pa smo pokrenuli žalbu Eurosenderu, a oni GLS-u. Sad to već traje skoro 2 tjedna i klijent je već uznemiren jer niti je što dobio, a ja mu nisam ponudio refund jer i ja sam platio i izradu (radi se o playmatu) i slanje pošte. Ja ga smirujem da pričeka još malo, i nadam se da će ovi vratiti pare za pošiljku i slanje.
Vi novootvoreni šopovi, da niste imali kad sličan slučaj? Meni je ovo prvi put u 3 ili 4 godine otkad radim sa web shopom.
Neisporučena pošiljka
Moderator/ica: sadistiko
- Bolindus
- Reactions:
- Postovi: 588
- Pridružen/a: 12 svi 2014, 21:41
- Lokacija: Varazdin
- Ima zahvala: 88 puta
- pohvaljen: 422 puta
- Kontakt:
Re: Neisporučena pošiljka
Imam ja puno iskustva s time, možemo se čuti. Ali ugrubo, pošalji mu novi, a ti kasnije riješavaj s GLS.Ili ga refundaj. Make the customer happy.