Colonies očito različito igramo
Sad kad su kolonije u igri, nećemo ignorirati projekte koji mogu jeftino podići produkciju, mi smo ih prije znali i odbacivati ako nam nije trebala kao uvjet za druge projekte, a tu je i standardni projekt.
Dati tri energije koje bi se inače pretvorila u toplinu da bi bi pokupio resurse sa mjeseca, još ako imaš svoje baze na njima, to je bome vrlo dobar deal.
Pa čak i titanij, koji za razliku od energije ima konkretnu protuvrijednost u kreditima, znali smo trošiti u trgovini ako nismo imali space tagova i sl.
Ne znam za ženu, ali ja se nikad prilikom drafta ne oslanjam na trgovinu kao siguran prinos, odnosno ovisi o redoslijedu igranja, tj ako igram prvi. Zadržavam karte koje mi se uklapaju u strategiju, koje bih igrao i bez resursa sa kolonija. Kako nikad generaciju ne završimo sa praznom rukom, osim eventualno pred kraj igre, nama ti resursi dobru dođu da ranije odigramo projekte koji bi inače došli na red iduću ili dvije generacije kasnije, želim reći imamo na što trošiti.
Što se tiče životinja, jedna životinja može vrijediti bod, i ako imaš i samo dvije životinje, to je vrlo dobar trade da uzmeš laka 2 boda bez obzira kojim resursima došao do njih, ali ipak posebice energijom. Realno dok je prinos 0 ili 1 životinja, neće se nitko jebati s njima već će se trošiti flote na eksploataciju drugih mjeseca. Osim u vrlo rijetkim slučajevima neće se jahati po jednom te istom mjesecu svaku generaciju tako da stigne narasti produkcija taman da bude isplativa.
A nismo ni spomenuli projekte kojima ćeš plaćati manje za trade, ili dizati marker na mjesecima.
Nema frke, naravno svatko ima svoj stil igre
