

Probao jucer kod frenda i mogu reći da su stvarno jako lijepo složili cijeli sistem. Doduše ovo je odigrana samo jedna partija pa i nije neki sud.
Combat veoma dobro teče, u biti imate svoj deck od 7 karata + koji weapon u njemu. Vaš lik ima slotove 3/2/1/0 oko sebe, karte naravno imaju taj svoj animus cost(po rundi regenerirate 6 od 8 kojih imate, s tim da možete dobivati extra od tokena npr.), i kad odigrate kartu ona ide u slot odgovarajućeg broja, ako se tu već nalazi karta ili njih više, gurate ih u niži slot, kada dođu u slot 0 na kraju runde povlačite te karte nazad u hand.

Pa se tu sad otvara fora mini game kako što efikasnije cirkulirati kartama i vraćati si iste u hand. Naravno, karte su različite i znaju imati i čak par opcija na sebi, da ju igrate kao reakciju na nešto, da si možda boostate napad s njom, da ju odigrate kao defense itd.
Svaki movement košta 1 animus, napadi su uglavnom koliko sam vidio na prvu tipa 3-4 animusa, ali kažem, ovo je ugrubo prva partija, ima dosta likova, ima karata za upgrade, oružja...
Oružja su zanimljivo odrađena, sama po sebi nije da vam daju kao u većini igara, evo vam neki permanenti abiliti itd. koliko sam vidio, nego znaju obicno davat boost na neku kockicu, pa umjesto bijele kockice odmah imate žutu cijelu partiju, a tek kad odigrate oružje uz neki napad(ako samo na sebi nema animus cost i opciju napada) u biti odbijete na napad neki boost, npr ako crtiam u tom napadu, dagger mi daje opciju da jednu kartu poguram na niži slot, ili sword ako ste napadnuti odigrate ga pa dignete defense...
Kada napadate imate opciju igrati s karticama pa je slično gloomhavenu kada iz decka vučete kartice i to je koliko sam čuo malo manje luck based opcija, ali mi smo igrali s rolanjem kockica jer je uzbudljivije

Dobiveni zbroj na kockicama podjelite s neprijateljskim defensom i dobijete dmg koji on dobiva na tu lokaciju(glava, trup, rep, lijevi i desni bok, neki možda imaju i više lokacija, dunno). Npr neprijatelj ima defense 2, ja sam napravio 5 DMG, to je 2 štete u tu lokaciju(zaokružuje se na manji broj). Neprijatelj uglavnom reagira na vaše napade osim ako mu možda niste uništili tu lokaciju, pa ako je reakcija s repom, a vi ste prethodno odsjekli rep neće vas recimo lupiti, ali će otrčati od vas, možda nekoga pogurati i oštetiti u procesu...
Isto tako kad neprijatelj lupa vas gleda se vaš defense(koji možete boostati s odigravanjem karata), podjelite s 2 i dobijete štetu koju primite, pocinjete s 6 HP-a, ne znam da li je opcija da imate više tijekom gejma, ali i fajt možete poceti s manje ako ste na putu do njega dobili recimo batina u gradu xD.
Nemate neki turn order, sami birate, ja bi napravio ovo, onda bi možda netko nešto drugo, pa ja nazad uletim s ovim...nakon što ste svi odlučili ok, ne želimo ništa više i monster radio reakcije na vaše akcije dolazi monster te on onda napada ovisno što mu kaže kartica.
Nakon fajta dobijete loot koji podjelite, ovisno o vašem liku imate što možete nositi od oklopa i oružja te je to odmah grafički prikazano na karticama. Samo ste dosta ograničeni, ili 1 2-handed weapon i armor, ili 2 single hand oružja i armor, i sad ne znam kako se gledaju neki drugi itemi još.
Likovi djeluju dosta raznovrsno, neki zabavniji, neki nešto manje za igrati. Igrao sam neku vrstu rogue-assasina, i bio je fora, klasicni glass cannon. Ima sad opcije, bacim smoke bomb ako se nađem u škripcu što se jednom desilo kad sam se našao okružen baby štakorima, pa me nitko ne napada, ili dobivam fine bonuse kad udaram s boka ili leđa, pa može doslovce u jednom napadu cijelu lokaciju neprijatelju uništiti. No nije baš mobilan, pa vam treba netko malo neprijatelja namjestiti kako vam odgovara, ima samo jednu karticu koja mu daje ranged napad kad baca noževe, ne može nositi teže oklope, želi skupljati s karticama te svoje skull tokene jer ih može koristiti za upgrade kockica da napravi uz malo setupa masivan napad...

Borbi prethodi u biti town faza, u kojoj vam se tijekom priče i vaših odabira otvaraju lokacije po mapi, vi idete gdje želite, to vam troši vrijeme, ne želite sve vrijeme potrošiti jer koliko sam shvatio dobijete bonus. Jako fora odrađeno, sad ovisi koliko vam se prije fajta sluša tipa 30-40min narativa. Meni osobno je bilo stvarno ok, dođete na lokaciju, poslušate malo priču, onda imate neki izbor kako ćete ragirati na to, pa slušate opet malo priču ovisno što ste odabrali, možda rolate kockice ako je neki check u pitanju, vidite da li ste dobili neki bonus token, neki penal ili što već ovisno o vašem izboru i možda rolanju kockica. Nisu ti penali ili bonusi sad nešto wow, game changing, odabrali smo krivi izbor, e sjebani smo za sljedeći fajt skroz.
Sve u svemu, jako lijepo složeno, production je super, frend je bojao minijature što je veliki plus, no pošto su one kao svaka u svojem secret boxu i borite se samo jednom protiv tog neprijatelja, više vremena će otići na bojanje nego na fajt s njim i spojlate si encounter koji dolazi. Doduše ako ne bojate, je to siva plastika koja djeluje puno manje impresivno, ali svejedno, jako nice jer su miniji nešto većeg scale-a nego inače. Tako da je tu za novčanik povoljnija opcija standees monstera ukoliko želite.
Novi KS dolazi krajem godine, vjerujem da će dignuti gro para, obzirom da je game na BGG-u jako hvaljen i ljudi su oduševljeni. Naravno, cijena če biti paprenija nego zadnji puta, kažu na GENCONU da su išle mini verzije po 249$(naspram 179$ ks) , all in je bio 379$(naspram 299$ ks), dodajte na to i skuplje cijene shippinga...skup sport...tako da je ova standees verzija vjerojatno best bang for $$.