https://boardgamegeek.com/boardgame/360206/discordia
Komponente: nisam do sada vidio igru u kojoj dual layer board dolazi raslojen i isti je potrebno slijepiti s naljepnicama koje dolaze uz igru. inace, playerboard je tanji od papira. koma zesca...
cilj igre je potrositi sve "workere" prije drugih igraca, sto nimalo nije jednostavno, jer svako 5 krugova dolaze novi workeri ovisno o tome koliko efikasno popunjavate vlastiti board. zapravo, radi se o engine building igri gdje aktivirate sva polja u istoj boji i s istim brojem.
sto se tice samog gameplaya dobro je to zamisljeno. na potezu se odabire jedna od cetiri akcije ispod kockice koju odabere igrac. uz to, ako broj i boja kockice paše poljima na svom boardu ista se popunjavaju s workerima u istoj boji.
interakcija je ogranicena, gotovo da je i nema, ali ovo je dobra igra za one koji vole raditi svoj tableu i svoj engine, koji u ovoj igri nije napravljen u smislu da jedna stvar aktivira drugu, vec da se svakim potezom maksimizira efekt, bez obzira na odabir akcije.
https://boardgamegeek.com/boardgame/354 ... is-railway
Vlakici! iiii prevozenje mrtvih na groblje 50km van Londona, krajem 19. stoljeca. oookeeej??
Totalno spaljena i morbidna tema, jer uz pokojnike prevozite i ozaloscene. Fora je igre napraviti vlak sa sto vise putnika i kapsila te ukopati mrtve u redove i stupce koji vam donose poene na kraju igre.
Nije ni ovo lose bilo. sve se tu vrti oko upgradea incomea i upgradea vlaka, ali glavni dio igre je biranje akcija s ponudjenih karata. akcije daze u tri boje, a uz karte dobiju se i tokeni koji sluze za aktivaciju akcija na kartama. naravno, boja tokena moraj odgovarati boji akcije pa nekad zna biti zeznuto da li ici na tokene ili na karte, ali sve u svemu ovo je midweight engine builder s minimalno interakcije. preporuka za halloween
