Heroji – svaki od njih je usmjeren na drugačije područje igre. Jedan napada neprijateljki deck, drugi igračev, a treći je healer.
Denethor (8/1/1/3/3) Gondor. Noble. Steward. Action: Exhaust Denethor to look at the top card of the encounter deck. You may move that card to the bottom of the deck. Znanje je moć, a mogućnost mijenjana budućnosti je još veća moć. A upravo to omogućava ovaj heroj. Isplati se čak staviti Unexpected courage na njega u scenarijima kad postoji nekoliko posebno gadnih karata u decku. Jako je dobar za obranu.
Beravor (10/2/2/2/4) Dunedain. Ranger. Action: Exhaust Beravor to choose a player. That player draws 2 cards. Dobiti dodatne dvije karte svaki krug je jaka prednost u igri. Ovo je (bio) još jedan kandidat za Unexpected courage. Dobra je i za sve ostale faze igre. Izdavačeva card errata za ovu kartu: Limit once per round. Šmrc



Glorfindel (12/3/3/1/5) Noble. Noldor. Warrior. Action: Pay 1 resource from Glorfindel's pool to heal 1 damage on any character. (Limit once per round.) Jedan od najskupljih heroja kad se gleda početni threat, ali je zato dosta moćan. Odlično questa, jak je u napadu, a i ne gine tako lako. Njegova mogućnost liječenja zna biti neprocjenjiva, pogotovo jer može liječiti bilo kojeg lika (ne samo heroje). S kasnijim proširenjima postaje još jači, pa questa još bolje i ne exhausta kad to radi.
Eventi
Beorn's Hospitality (5) Action: Choose a player. Heal all damage on each hero controlled by that player. Jako skupa karta koja liječi samo heroje, ali pravilno tempirana spašava igrača. Rijetko je igram zbog cijene i zeznutog tempiranja njenog odigravanja. Najisplativija je kad su svi heroji na samo 1HP, al je dosta riskantno čekati tako dugo.
Gandalf's Search (X) Action: Look at the top X cards of any player's deck, add 1 of those cards to its owner's hand, and return the rest to the top of the deck in any order. Ovu kartu jako rijetko igram. Varijabilne je cijene, a time i jačine. Ako je jeftina, onda je dosta slaba. Ako je moćna, onda postaje preskupa. 1 resurs za 1 kartu skoro pa nema smisla. 2-3 je već malo jači efekt, al onda su već isplativije neke druge karte koje daju 3 karte. Skuplje od toga postaje preskupo, makar je manipulacija igračevog decka jaka stvar. U rijetkim deckovima gdje resursa ima u izobilju, pa ih doslovno možeš baciti na ovu kartu, onda postaje moćna. Na žalost ove karte, kasnije dolaze nove karte koje posao gledanja i namještanja decka rade puno jeftinije i bolje.
Lorien's Wealth (3) Action: Choose a player. That player draws 3 cards. Skupa karta, ali svojim postojanjem negira učinkovitost gornje karte. Postaje jača kad se prvo može pogledati vrh decka ili čak namjestiti reposlijed prvih nekoliko kartata na decku.
Lore of Imladris (2) Action: Choose a character. Heal all damage from that character. Odlična karta za izliječiti bilo kojeg lika.
Radagast's Cunning (1) Quest Action: Choose an enemy in the staging area. Until the end of the phase, that enemy does not contribute its Threat Strength. Podcijenjena karta, a jeftina i učinkovita. Ima neprijatelja koji prijete sa 4 i više. Ova karta praktički doprinosi questanju sa iznosom neprijateljevog threata i dobra je već za neprijatelje threata 3 i više.
Secret Paths (1) Quest Action: Choose a location in the staging area. Until the end of the phase, that location does not contribute its Threat Strength. Još jedna podcijenjena jeftina karta. Slično kao i gornja karta, doprinosi questanju to više što je jača lokacija čiji threat negira. A kasnije ima lokacija koje prijete s 4-5 i više. Ovu kartu, kao i gornju bi trebalo gledati kao na jeftino pojačavanje questanja koje je učinkovitije što je negativnija karta koju poništava. Definitivno bi trebalo više koristiti obje karte.
Attachmenti
Forest Snare (3) Item. Trap. Attach to an enemy engaged with a player. Attached enemy cannot attack. Jedina zamka u baznoj igri, ali i dosta dugo nakon nje. Nije jeftina, al učinkovito rješava neprijatelja.
Protector of Lorien (1) Title. Attach to a hero. Action: Discard a card from your hand to give attached hero +1 Defense or +1 Willpower until the end of the phase. Jaka karta za pojačavanje questanja i obrane koju su kasnije ispravili erratom (Limit 3x per round). Dobra i za ojačavanje branitelja ili heroja za questanje. Jedina joj je mana kaj troši karte kao luda

Self Preservation (3) Skill. Attach to a character. Action: Exhaust Self Preservation to heal 2 points of damage from attached character. Skupi ali odličan dodatak branitelju.
Dark Knowledge (1) Condition. Attach to a hero. Attached hero gets -1 Willpower. Response: Exhaust Dark Knowledge to look at 1 shadow card that was just dealt to an enemy attacking you. Znanje je moć, a s ovom kartom to može biti posebno bitno. Znači prvo se dodijele neprijateljima shadow karte, pa ovom kartom pogledaš 1 takvu kartu i imaš znanje o njenom shadow efektu ili nepostojanju istog. Onda je lakše odlučiti koji će lik braniti taj napad ili se opredijeliti za nebranjeni napad. Korisna i jeftina karta.
Saveznici
Daughter of the Nimrodel (3/1/0/0/1) Silvan. Action: Exhaust Daughter of the Nimrodel to heal up to 2 damage on any 1 hero. Vilenjakinja liječnica, koja nije baš najjeftinija i prelako gine. Previše je karata koje zadaju 1 ozljedu exhaustanim likovima ili čak svima, pa ova liječnica ode brže nego što je došla u igru. Mali minus joj je što liječi samo heroje. Ne zanima ju ostala bagra

Erebor Hammersmith (2/1/1/1/3) Dwarf. Craftsman. Response: After you play Erebor Hammersmith, return the topmost attachment in any player's discard pile to his hand. Jeftin patuljak koji manipilura odbačenom hrpom karata svakog igrača. Zna biti jako koristan, jer brojne karte napadaju attachmente (tjeraju igrače da ih odbace), ali nažalost vraća samo attachmente i to samo najgornjiji. Svejedno je jako koristan kad vrati dobru kartu.
Gleowine (unique, 2/1/0/0/2) Minstrel. Rohan. Action: Exhaust Gleowine to choose a player. That player draws 1 card. Rohanovac koji može malo i poquestati, ali služi za dobivanje dodatne karte što često može spasiti glavu. Pogotovo kada scenarij natjera igrača na odbacivanje svih karata iz ruke.
Miner of the Iron Hills (2/0/1/1/2) Dwarf. Response: After Miner of the Iron Hills enters play, choose and discard 1 Condition attachment from play. Još jedan jeftini patuljak posebno sposoban. U baznoj igri već ima Condition attachmenta, a kasnije još više njih i još gorih, kojih se nemoguće riješiti osim ovom kartom. Valja ga čuvati u ruci i iskoristiti u pravom trenutku. Kad više Condition attachmenta zagorčava život, isplati se iskoristiti Sneak Attack za ovog patuljka.
Henamarth Riversong (1/1/1/0/1) Silvan. Action: Exhaust Henamarth Riversong to look at the top card of the Encounter Deck. Znanje je moć, pa je ovaj jeftin i slab saveznik zapravo dosta moćan. Bilo da bude poznata karta koja će izaći slijedeća kod questanja ili ima li shadow efekat karta u napadu. Nažalost prelako gine.
Koji su vaši dojmovi za bazne Lore karte?